Page 75 of 195

Posted: 12 Aug 2010, 19:44
by JimmyA
jävligt skönt ljud i maskin! elak!

Posted: 12 Aug 2010, 20:21
by robbz
HAHA såååå jäävla brutal bilhelvete!!!!

Fy fan vad den går.....helt syyyyykt! :D

/mvh

Posted: 12 Aug 2010, 22:31
by r.ivars
emil frivarvar bara, kör utan launch och hela skiten :)

+ att jag slirar koppling, hade ingen lust att spränga lådan där borta. Nåt event kunde ju skiten få hålla..

fyfan va ja är bitter idag, HOR 525:a för tillfället... Hur jävla svårt ska det vara att byta styrled.. gaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!! allt gick pajj så jag lär byta komplett styrstag.. sen fick jag fel oljefilter + att inte ens grenrörspackningarna var lättbytta om man tänkte att man kunde lata sig med att inte ta bort avgassystemet..

kvälls FAIL

Posted: 12 Aug 2010, 23:23
by m_ellisson
Helvete vad det går!

Wunderbart när det krånglar så med bilar :)

Posted: 13 Aug 2010, 01:55
by emil
r.ivars wrote:emil frivarvar bara, kör utan launch och hela skiten :)

+ att jag slirar koppling, hade ingen lust att spränga lådan där borta. Nåt event kunde ju skiten få hålla..

Förstår hållbarheten men det går aldrig få mer ostgrepp än det du kan trampa ifrån på linjen med, att trycket kommer en bit ut kommer endast orsaka svåra spinn och kast.. när du känner att girkassen har gjort sitt så prova bjuda på rejält..

Posted: 13 Aug 2010, 06:50
by r.ivars
vart med 2st ZF extra till orsa, uj uj, hoppas det går att tjuvfixa vattenurtryckningen nu!

+ att jag har något fett insugsläckage eller havererat spjäll som måste lösas.. tomgång på 4000rpm = inte fest

Posted: 13 Aug 2010, 14:44
by Hansa
Jag har 2 sprillans nya styrstag till e34 touring. bjud på lite fisk eller öl på ppf träffen så är dom dina 8)

Posted: 13 Aug 2010, 15:29
by r.ivars
Hansa wrote:Jag har 2 sprillans nya styrstag till e34 touring. bjud på lite fisk eller öl på ppf träffen så är dom dina 8)


jäklarns, redan beställt 2st :) tack som fan endå :)

Posted: 18 Aug 2010, 23:10
by r.ivars
fail på co test idag, redan på tomgång

river toppen imorn efter jobbet och försöker få den planad på fredag dag.. sen varmkörning på kvällskvisten och efterdra på lördagmorgon i orsa :twisted:

tesen lyder att toppen blivit skev när jag kokade skiten ur den på rudskogen...

Satan, kom på att jag lär behöva en topplockspackning ifrån ppf också.. tidsplans failure........

fortsättning följer

Posted: 18 Aug 2010, 23:14
by bmw_fredde
Med den energin du verkar ha till skruvandet så lär det väl inte va några problem att hinna :D

Posted: 20 Aug 2010, 11:05
by Klangen
JOBBA!

Posted: 20 Aug 2010, 12:30
by r.ivars
topplocket avplanat, tyvärr inga synliga spår efter haveri, dock smått skev men inget superskev..

lämnade iväg däcken på lunchen och efter jobbet blir det tokskruva, sen kommer det backup ifrån åland i efm också.. jimpa "kung getrag" is coming to town

Posted: 20 Aug 2010, 13:45
by r.ivars
det gick ju över med att komma iväg tidigare från jobbet idag..........

Posted: 21 Aug 2010, 02:30
by r.ivars
bilen ihop, osäker på hur den fungerar, kändes inte som den gick helt rent + att jag hade något kamkedje ljud av något slag..

lastad och klar ialalfall, jag och jimpa sticker om ett par timmar

Posted: 21 Aug 2010, 21:15
by Nemesis_turbo
hört rykten om att du åkte 9.04... friskt spakat med den zf lådan....

Posted: 22 Aug 2010, 14:30
by peppe
Japp, Ivars körde till och med så hårt att ena bakdäcket flög iväg :)

Hoppas det gick bra efter vi drog, kul att träffas btw!!

Posted: 22 Aug 2010, 17:24
by Rsjerry
En 8 med ZF hade varit sjukt fränt 8) Det är iofs 9,04 med 8)