Page 74 of 195
Posted: 09 Aug 2010, 01:18
by SoreuQ
r.ivars wrote:
starten går av på 1an och bilen känns helt jävla CP! smetar i 2an och av någon konstig anledning så släpper jag och kliver på igen?! Trodde nog inte att 2an gick i.. Pajsar i 3an och då börjar det rita hejdlöst, brassar i 4an och det går ut på kebabkast så jag släpper av
Ja det var fan så ilsk den såg ut när du laddade på 2kg.
Stod brevid Karel på startplattan och det var inget dåligt ställ du la där i slutet på rakan
Posted: 09 Aug 2010, 03:06
by niiklas_m535
apropå oljepump, har nog samma olycka med min nya oljepump på m30:in, oljetrycket försvann vid raggarspinn och försvann helt, rev bröstkåpan och sånt idag och märkte att kedjan till oljepumpen hängde och dinglade lite väl löst nere i tråget..
tror fan axeln är av på min pump också å jag som bara kört max 80 mil med min pump som är splittny :S
asgrym bil förhoppningsvis blir de ner till ppf träffen så kanske man får se den irl där!
Posted: 09 Aug 2010, 22:55
by erikjakan
Vad har du i max vrid pa grund resp max ladd..
MVH Erik
Posted: 09 Aug 2010, 23:05
by Karel021
word på den updaten !!!
9or e ruskigt kul
bästa bilden du hitta på johnny
hahahahaha
Posted: 09 Aug 2010, 23:18
by Strandholm
vad går du på?
skapligt fart i garaget hela tiden vad det verkar!
Posted: 09 Aug 2010, 23:37
by r.ivars
SoreuQ wrote:Ja det var fan så ilsk den såg ut när du laddade på 2kg.
Stod brevid Karel på startplattan och det var inget dåligt ställ du la där i slutet på rakan
djävulen vad ilsk skiten var då ja
erikjakan wrote:Vad har du i max vrid pa grund resp max ladd..
MVH Erik
på grund är det 750 nm på hjyyylen
Karel021 wrote:word på den updaten !!!
9or e ruskigt kul
bästa bilden du hitta på johnny
hahahahaha
visst fan är den lik
Strandholm wrote:vad går du på?
skapligt fart i garaget hela tiden vad det verkar!
skulle kunna hålla på i all evighet, men nu är jag rädd för att jag försakat lite väl mycket... polon skulle besiktas i juni, transportbilen har blivit stående hela året.. och det vanliga livet har ju vanskötts också... farligt att försöka vara bilsuperstar
dags att call it för 2010 innan man ärligt talat åker på hjärnblödning eller hjärtattack...
Posted: 10 Aug 2010, 12:20
by erikjakan
Ok, nice, vet du vad du har för maxvrid på full kran också?
MVH Erik
Posted: 10 Aug 2010, 13:56
by r.ivars
erikjakan wrote:Ok, nice, vet du vad du har för maxvrid på full kran också?
MVH Erik
nix, kopplingen gick ju åt skogen då
Posted: 10 Aug 2010, 18:42
by r.ivars
varför jag inte åkte så mycket på 2bar...
har dock ett gäng olika teorier nu varför det blir så dåligt med klös i backen efter 60 foten
http://www.youtube.com/watch?v=JdSJjgAskV8
här är inside på 9.16 med lite mer grepp
http://www.youtube.com/watch?v=jRv5D1LN5YQ
Posted: 10 Aug 2010, 18:53
by erikjakan
r.ivars wrote:erikjakan wrote:Ok, nice, vet du vad du har för maxvrid på full kran också?
MVH Erik
nix, kopplingen gick ju åt skogen då
Ok, men 765an håller måttet nu?
MVH Erik
Posted: 10 Aug 2010, 19:09
by r.ivars
erikjakan wrote:r.ivars wrote:erikjakan wrote:Ok, nice, vet du vad du har för maxvrid på full kran också?
MVH Erik
nix, kopplingen gick ju åt skogen då
Ok, men 765an håller måttet nu?
MVH Erik
haha, det tror jag knappast
717 klarar den galant, men full lockup på 2bar kan nog bli i svettigaste laget... då är dock vridet nerställt eftersom förra kopplingen backade av.. så jag har ingen mapp att använda som är högre än den.. men 765an greppar säkert 900-1000hk
Posted: 10 Aug 2010, 20:43
by affe
Maskinen är ju fullständigt vansinnig!
Posted: 10 Aug 2010, 21:23
by Mardo@estonia
Verry nice!!! Really like the 2bar wresling!
Posted: 10 Aug 2010, 22:44
by m5micke
Ha ha....2bar! Jävlar va du driftar.
Posted: 11 Aug 2010, 01:30
by micke999
2bar då är de dragdrifting
Posted: 11 Aug 2010, 06:55
by Bäckström
fan den är ju helt insane på full tryck.. snacka om svettiga 402m haha
Tok hård bil är de i alla fall =)
/Erik
Posted: 12 Aug 2010, 19:34
by emil
Hur mkt laddtryck har du när du kliver iväg?
svårt att höra men verkar lite seg just direkt av kopplingen?