Page 74 of 150
Posted: 02 Sep 2010, 00:54
by JErngren
Posted: 03 Sep 2010, 07:52
by Svennis
Posted: 03 Sep 2010, 10:30
by PegiPax
Grym touring !!!!
Posted: 03 Sep 2010, 19:06
by erik@e30
Svennis wrote:
Kan du berätta vilken 5 bults mod du har & vilken et & bredd du har på fälgen?
Posted: 03 Sep 2010, 20:26
by mr crowbar
Posted: 03 Sep 2010, 20:40
by TGR
Posted: 03 Sep 2010, 22:58
by Pimplaren
Förbannat snygg Dennis.. rätt avis! men jag kör ju ändå ifrån dig så fort vägen är lite rak:D ho ho
Posted: 03 Sep 2010, 23:19
by Tjottirotti
sleepern eller heroinsläden enligt vissa
Posted: 03 Sep 2010, 23:29
by mr crowbar
Med vilken låda skulle det vara?
Den som ligger och åldras på mitt jobb?
moh ha ha ha!!!!
Posted: 03 Sep 2010, 23:41
by TT E30
Den vita E30 M3an måste nog vara nåt av det absolut snyggaste jag sett.
Posted: 03 Sep 2010, 23:54
by mr crowbar
Tackar så mycket!
många månaders slit. nästan klar om den nu nånsin blir det...
Posted: 04 Sep 2010, 07:49
by johankihl
Snyggt att fota vid Bro Hof Slott. Min arbetsplats för halva sommaren. Är det någon rolig motor i M3:an?
Posted: 04 Sep 2010, 08:28
by mr crowbar
Sugis!
2,3 borrad 95mm, 12:1 komp, match portad topp, vassare kammar, hårdare ventilfjädrar, kolfiberinsug, vipec sprut (PPF monterat) lättat svänghjul mm.
kul att du jobbar där. har funderat på att ta kontakt med ansvariga och höra om det skulle gå att fota inne på området. kanske kan du styra upp nåt?
Posted: 04 Sep 2010, 08:30
by Svennis
PegiPax wrote:Grym touring !!!!
Tusen tack!
erik@e30 wrote:Kan du berätta vilken 5 bults mod du har & vilken et & bredd du har på fälgen?
Absolut, Fram är det E36 medbringare med hjullager från motornord monterade på en adapterhylsa som krymts på axeln. Höll på mixtra med större bromsar ett tag men tyckte inte det vart 100 så det vart en tillfällig lösning med original bromsskivor och ok.
Bak är det omborrade medbringare och skivor.
Fälgarna är 8x17" ET35 som är monterade med 5 m.m. spacer, bak fick jag svarva till en navcentrering.
Det skulle inte göra ont att ha lite tjockare spacers, nånstans mellan 10-15 m.m. hade varit optimalt...
Hunnit köra 50 mil sista veckan och det verka funka perfekt:)
Posted: 04 Sep 2010, 09:52
by johankihl
mr crowbar wrote:Sugis!
2,3 borrad 95mm, 12:1 komp, match portad topp, vassare kammar, hårdare ventilfjädrar, kolfiberinsug, vipec sprut (PPF monterat) lättat svänghjul mm.
kul att du jobbar där. har funderat på att ta kontakt med ansvariga och höra om det skulle gå att fota inne på området. kanske kan du styra upp nåt?
Jag jobbade där under Scandinavian Masters åt Telenor men nu är jag på andra uppdrag. Min rekommendation är att fråga dem om du kan få fota. Vissa dagar är det väldigt lugnt runt slottet så kan inte se att det skulle vara något problem. Dessutom är Johan som är VD väldigt trevlig och tillmötesgående så det är garanterat inga problem.
Posted: 04 Sep 2010, 10:33
by mr crowbar
tack för svar...
nu åker jag till thailand 3 veckor
NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted: 13 Sep 2010, 22:11
by P3kka