bmw_fredde e36 m3 3,2 turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
Tack för alla komentarer
Grenade det låter som en bra ide!
Tox hur menar du? sitter så att det ska sitta så likt original just nu, eftersom ingen inställning är gjord. men har kört så här utan problem.
Hur menar du att den ska sitta?
Tox hur menar du? sitter så att det ska sitta så likt original just nu, eftersom ingen inställning är gjord. men har kört så här utan problem.
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
bmw_fredde wrote:Tack för alla komentarer
Dom går väll inte att sätta fel? Hålbilden är väll sådan. Kör ju med lite mer Caster vinkel och lite mera Camber än orginal.
Keep The Throttle
WFO
Wide Fucki´n Open
WFO
Wide Fucki´n Open
...
fixar sovplats åt er! bara jag vet hur många ni kommer bli sjukt rolig helg då! och en jävla massa hk på gården
Kör:
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
Bmw e36 2.8l turbo
Saab 9-5 aero
volvo 244
- bmw_fredde
m3gtfigge wrote:Lite Caster är ju att föredra om man ska åka bana och gillar att åka på bredden
Sånt har väl aldrig jag gillat
- bmw_fredde
Re: ...
grenade wrote:fixar sovplats åt er! bara jag vet hur många ni kommer bli sjukt rolig helg då! och en jävla massa hk på gården
Låter bra det! ska kolla lite hur många det kan tänkas bli, tror nog figge ska med också...
Jo en par häst blir det nog samlat
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=3 ... c&start=84
Borde väll sitta så ?? menar jag.
Om nu länken funkar.
Borde väll sitta så ?? menar jag.
Om nu länken funkar.
m3gtfigge wrote:Det är väll dumt att sätta dom så att man bara kan ställa Cambern när man ändå har ställbara...eller?
Lite Caster är ju att föredra om man ska åka bana och gillar att åka på bredden
Kör man på banan så vill iallafall jag ha mer camber än caster för då sliter man inte sååå mycket av ut sidan av fram däcket.
Men bäst är ju om man kan som jag justera både camber och caster.
- bmw_fredde
Den bilen du länka till har förlängda
bärarmar så den har helt andra vinklar. Blir ju samma sak som det sitter på min. han har massa camber pga av utflyttade armar och castern med att ha flyttat dom max bakåt, blir precis lika som om jag skulle flytta in mina längst in.
bärarmar så den har helt andra vinklar. Blir ju samma sak som det sitter på min. han har massa camber pga av utflyttade armar och castern med att ha flyttat dom max bakåt, blir precis lika som om jag skulle flytta in mina längst in.
bmw_fredde wrote:Den bilen du länka till har förlängda
Jo men topplagringarna sitter ju rakt på hans bil dina sitter ju som det ser ut lite på snedden om man kollar på ovala hålen där lagringen sitter.
Och glöm bort allt annat på den bilden jag länkade till då den inte är en gatbil så det går inte att jämföra