kewl kewl..
lunchrast, kör lite grejer till däckkompaniet för krängning, mina gamla 29or ska på slicksen och fräshare 17"are till kombin..
tillbaks till garaget efter jobbet
29"arna påkrängda
mr mad i farten igen, HWK är numera reinforced och vi tänkte köra järnet nere på actionmeet..
mackorna på och allt redo för provåka..
men först lite lunch, karel kom över med gröningen och han skulle reparera sin intercooler
så medans han fixar med det provkör jag vita missilen, spinner som fan vilket är bra inför actionmeet, man vill inte ha för grov lockup i klistret med en ZF..
men sista repan skrammlar det konstigt så jag vänder på rakan och puttrar till garagets plats, slår av och oljetrycksfail konstateras, lagom när man börjat lita på oljetrycket och inte bry sig så mycket om det..
Gissa känslan i det här läget...
Kör in skiten i garaget och tänker nu är det nog dags att sälja bilen trots allt.... Men sen gick det 5 minuter till och jag tänker att skiten måste ju endå rivas och jag är för grinig för att sova..
börjar tokmeka och min ärkemek emme som akutskruvat med mig genom tiderna satte fart, 55 minuter efter står vi med ångande stödgördel och släpper på överfallen till ram och vevlager, allt ser tip top ut..
och skadan som redan lokalisterat är väl något som bara händer mig.. axeln på oljepumpen är AV... helt otroligt...
lite bilder blev det efter tokmeket...
karel la märke till materialdifferansen i mitten, ser ut som det blivit något strul vid tilllverkning...
med andra ord... JÄVLAR VAD DET ÄR AKUT MED EN NY M50 PUMP, fort som satan, tar vad som helst som ser fräsht ut!!!
BRÅDIS BRÅDIS BRÅDIS, slutar 16:00 imorn och då måste jag börja skruva igen för att hinna sålla mer fel!?!
F.ö så är bakaxeln knäpptyst,,, haha tyskt stridsstål is the shit