tiimey wrote:Tackar Japp kommer kriga in i det sista ! Fyfan du får komma förbi min bil och hälsa när du är nere i rudskogen så får man kika på din bil med
Gör du rätt i! Ja det ska jag göra, din bil är väl lite fräshare än min haha
BMW 525 Touring E34 | M50B28 vanos 1063whp 1300wnm
tiimey wrote:Tackar Japp kommer kriga in i det sista ! Fyfan du får komma förbi min bil och hälsa när du är nere i rudskogen så får man kika på din bil med
Gör du rätt i! Ja det ska jag göra, din bil är väl lite fräshare än min haha
Hehe huvudsaken man kan ut och ösa på banan sen är det skitsamma hur det ser ut U
Sankan wrote:Sant, blir att gå igenom min kaross efter sommaren och fräscha till lite hur går det för dig nudå? Några framgångar?
Väntar på kolv ringar, de är beställda och betalade, hoppas jag får de imorn eller torsdag. Så ska motorfirman blir klar med topp och block, men som till nästa helg hoppas jag verkligen Den är ihop, är fri körning sen 30de på en bana strax utanför Sala som jag skulle vilja köra och känna på bilen Så det är mitt mål än så länge
Bara man får grejjerna är det inga problem att få ihop bilen
Fint! Då hinner du tills rudskogen ^^ kanske kommer till sala med min bil om det är fri körning, kan ju vara skoj Blev lite att fixa efter mappningen idag så jag kan ladda mer, så får fixa det och glida runt med 530 whp tills nästa mappning.
Sankan wrote:Fint! Då hinner du tills rudskogen ^^ kanske kommer till sala med min bil om det är fri körning, kan ju vara skoj Blev lite att fixa efter mappningen idag så jag kan ladda mer, så får fixa det och glida runt med 530 whp tills nästa mappning.
Klart du ska till Sala!
Fan va grymt mappa du igår? Fint med Mos ! Fick du i vrid då?
Måste försöka hinna byta bussningar till rudskogen, så är den inte nerplockad då så kommer jag dit yes ärtan mappade bilen igår, riktigt nöjd blev jag 530 whp på 1.3 bar! Fast vi skulle ännu högre, måste ge pumparna mer ström och kopplingen strula ibland. Vi drog ett pull på 630 whp men då ville inte pumparna orka med riktigt för jag kopplat in lite fel haha :p nu blir det ut i garaget och riva ner lådan och fixa så kopplingen ska fungera rätt ^^
I väntan på ringar så monterade jag en ljuddämpare på bilen. Nu är han "säkert" lika tyst som en bruksbil
Beställde ringar genom ross, lång väntan (J-vla ledigheter som midsommar och skit) hehe men fick det idag, satte mig i bilen direkt och åkte till v-ås för att lämna över de till Engson. Så nu hoppas jag han har mycket tid över och tar tag i motorn så fort som möjligt.
Så fort man fått tillbaka motorn så ligger jag i Garaget tills bilfan är ihop igen. =)
Sankan wrote:Måste försöka hinna byta bussningar till rudskogen, så är den inte nerplockad då så kommer jag dit yes ärtan mappade bilen igår, riktigt nöjd blev jag 530 whp på 1.3 bar! Fast vi skulle ännu högre, måste ge pumparna mer ström och kopplingen strula ibland. Vi drog ett pull på 630 whp men då ville inte pumparna orka med riktigt för jag kopplat in lite fel haha :p nu blir det ut i garaget och riva ner lådan och fixa så kopplingen ska fungera rätt ^^
Fan riktigt fina siffror ! Klart du kommer hinna byta bussningar, Rudeskogen är ett måste ! Bara bo i garaget några dagar nu så syns vi i Norge !:)
Beställde ringar genom ross, lång väntan (J-vla ledigheter som midsommar och skit) hehe men fick det idag, satte mig i bilen direkt och åkte till v-ås för att lämna över de till Engson. Så nu hoppas jag han har mycket tid över och tar tag i motorn så fort som möjligt.
Fint att det börjar hända saker Kan inte komma förbi sala den 30onde för jag jobbar då, sen blir bilen hemma från rudskogen också :/ har inte fått mina bussningar än så blir svårt att hinna samt måste sätta i andra stolar, tänker satsa till andra körningen i september istället så jag känner mig nöjd med bilen men kommmer till rudskogen i vilket fall som åskådare!
Sankan wrote:Fint att det börjar hända saker Kan inte komma förbi sala den 30onde för jag jobbar då, sen blir bilen hemma från rudskogen också :/ har inte fått mina bussningar än så blir svårt att hinna samt måste sätta i andra stolar, tänker satsa till andra körningen i september istället så jag känner mig nöjd med bilen men kommmer till rudskogen i vilket fall som åskådare!
Okej, Sala körningen var i Lördags , han inte dit jag heller. Trist att det inte blir rudskogen, men det kommer ju senare i höst som sagt
Själv så har jag plockat i hop toppen idag så den är klar för att monteras, så senare i veckan blir det provstart.
Rudskogen har jag satt som ett mål i år så ska bara dit ! =)
Blev lite fel haha... Hade jobbat i 1 vecka och hade ingen vidare koll på vad det var för datum :p My bad. Låter grymt att du räknar med uppstart i slutet på veckan klart du hinner till rudskogen, kommer förbi i depån sen och kollar in bilen! Var och mappa om min bil idag(igår). Blev lite mer effekt nu