Nu orkar jag inte mer!!! det ska alltid vara nått...Jsg hatar oljeläckage....Det läcker mellan block o gördel i bakkant. Känner inte för att riva frambalken o allt de.... Inte tillräckligt med pengar för att mappa bilen heller........ nu känns allt åt helvete....
Nu får den stå i månaden.....Är så jävla less nu!!!!!!
Man tog tag i sig lite nu och åkte till garaget för att exakt kolla vad det läckte...det läcker mellan gördel o block. Det är i det högra bakhörnet..Det e iriterande att de bara läcker på en yta som e ca 3 cm...
Blir iallafall att vila den här veckan har vart mycket med bilen nu...Men nästa vecka ska det va färdigt..
Det har inte hänt så mycket nu på ett tag, Kardanring sitter på plats, så ska jag bara stoppa dit en växelknopp, några slangklämmor...Det är väl de som e kvar.....Sen så ska den mappas, så de e nära nu
Ja igår så åkte man upp till grabbarna på ppf med bilen med sig då. Den skulle mappas. Det började ju bra iallafall...
Den funka kanon till 6000 rpm men efter det så hängde inte gnistan med..
Tog en liten stund att lista ut det för när pojkarna laddade var det omöjligt att höra det vid 2 kilos ladd med öppet Wg rör...Men när grundladdet sänktes så hördes det... Så hur bilen går, vet ja inte så mycket om., har inte kört den efter...Har inte lust att göra de fråns jag har ny tändning...Det blir då så klart MSD..
Så nu måste jag ha msd, så nån som inte har lika höga krav på effekt som jag kan väl köpa min gammla tändning...
Jag fattar inte vad det är för fel! Den rycker till o blir kraftlös vid 6000 varv men ett tag efter det så går de att varva normalt igen...Hur man än ställer soppa o tändning så är rycket kvar där....
Nu gör jag om triggerhulet från 60 minus 2 till 3 tänder och stoppar dit en hallgivare. Då kan man ju iallafall utesluta nått....
Jag tycker bilen inte ska vara så snäll som den e nu med 1.1 bar och 22 graders tändning....