dahmeer wrote:Fyyy vad tråkigt med lådan, men gött att det finns bra med effekt iaf. Hoppas du hittar en ny snabbt.
Åker till Örebro å hämtar en ny imöra! Sen får ja ta det lugnt så den är hel tills GATEBIL MANTORP!!!
härligt! Är den besiktigad så du ''får'' köra med den?
Gatebil vore sjukt roligt att åka på, får se om man vågar sig dit...
Nej den har inget hos sbp att göra! Jag har byggt bilen för att den ska gå på bana fast att jag orkar ju inte låta bli att bräda lite på vägen då Tycker helt klart du ska våga dig dit!! Så sjukt roliigt!!!
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
För att de lär behövas byggas om!? Passar väl inte rakt på eller har jag fel? Hade gärna lagt ut några fler kronor på att fått dit en riktig låda som håller å passar bolt on.
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Jasså!! Det låt ju jätte vettigt faktist!! Får bli att spara ihop till en sån. Var hos sidenmark å hämtade en låda förut! Där även Buse var!:) kul att hälsa på er båda! Får se till att INTE karate växla så mycket!!
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
AGranlund wrote:Tack som faan båda! ja getrag 260 suger Tur det finns fler Du tjotti! Fått hem bilen än?!
Nej himla dret det där! Har inte tid ska gifta mig på lördag och jag ska flytta till göteborg 1Juli så jag skiter i att ta hem det till värmland utan den får stå kvar istället. Ska dock ta en helg och köra upp den till karlstad och köra lite tänkte jag. Får se när semestern blir. Funkar din bra nu? Är Andreas klar med sin?
Jasså! Får gratulera då!! Förstår att det kan bli lite dåligt med tid då Du får iaf se till att höra av dig när du närmar dig jodå den funkar fint ska hänga upp avgasröret idag å ut å bräsa lite tänkte jag. För andreas fattas det en intercooler å 2 packningar typ,, (lat) annars är allt i ordning.
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
AGranlund wrote:Jasså! Får gratulera då!! Förstår att det kan bli lite dåligt med tid då Du får iaf se till att höra av dig när du närmar dig jodå den funkar fint ska hänga upp avgasröret idag å ut å bräsa lite tänkte jag. För andreas fattas det en intercooler å 2 packningar typ,, (lat) annars är allt i ordning.
Spanks! Jo jag såg Andreas på kil i en blå e12 cab i lördags Jag kommer in nån dag och vill ha en åktur iaf! Det går väl bra? Be Andreas skicka ditt nr till mig