hehe, jo de ska nog varvas ganska mycket innan de händer något med gt 45an! men sen när de kommer igång så går den fin, suckar inte i växlingarna ändå.. drar lös på 4an vid 150 upp till 200 på gaspådrag ser när laddtrycksnålen närmar sig 1,5 och sen slirar de hej vilt i alla de farter man vågar
Konny wrote:hehe, jo de ska nog varvas ganska mycket innan de händer något med gt 45an! men sen när de kommer igång så går den fin, suckar inte i växlingarna ändå.. drar lös på 4an vid 150 upp till 200 på gaspådrag ser när laddtrycksnålen närmar sig 1,5 och sen slirar de hej vilt i alla de farter man vågar
Chrille wrote:Men hur i hela friden kan det bli 750hk på bara 1,5 bar? Helt insane Vet du vad du hade vi 1.2-1,3 bar? (där vi normalt funtade männsikor laddar)
Edit: Kom du på att du kör med 328 vev... Kan det vara en stor bidragande faktor kanske?
hade tydligen missat att skriva att jag har 2,8vev, men de är står nu de blir ju lite mera effekt med 2,8 vev förstås men de är nog kammarna som gör de mesta! och stor turbo.. var 615hk med 1,1 i ladd vid 7000v före vi bytte laddluftkylare
Chrille wrote:Kan tänka mig kammarna gör en del ja. De såg rätt elaka ut
Hur mycket tjänar man på att byta till avgaskamm på insugssidan vid låt säga 1,2 bar? (eller är det tvärtom man gör)
dubbla insugskammar är de man kan köra jag körde med de förut före jag köpte turbo kammarna. men märkte inte någon större skillnad mot org. men de ska väl göra lite iaf. kanske 50hk?! svårt att säga förstås!