nu är fullbur beställd från finess. borde komma nån gång nästa vecka.
ska snart hämta hem grenrör,dp,avgashus som PPF håller på att coata svart. bland dom första att prova deras nya coating tror jag.
kommer lägga upp lite bilder till helgen.
har även lättat bilen lite mer också. har plockat ur a/c och styrservo
vart bra mycket mer plats där framme nu. får se hur det går att köra den utan servo bara tur man är kroppsbyggare
audi200_3b wrote:nu är fullbur beställd från finess. borde komma nån gång nästa vecka.
ska snart hämta hem grenrör,dp,avgashus som PPF håller på att coata svart. bland dom första att prova deras nya coating tror jag.
kommer lägga upp lite bilder till helgen.
har även lättat bilen lite mer också. har plockat ur a/c och styrservo
vart bra mycket mer plats där framme nu. får se hur det går att köra den utan servo bara tur man är kroppsbyggare
Hehe det kommer nog krävas tvåhandsfattning så länge du ska svänga På S4an jag och en polare byggt är det stumsvetsad mellan diff och bortplockad servo, det är sjukt jobbigt och svänga haha
RWHP wrote:
Hehe det kommer nog krävas tvåhandsfattning så länge du ska svänga På S4an jag och en polare byggt är det stumsvetsad mellan diff och bortplockad servo, det är sjukt jobbigt och svänga haha
det är nog värre på en 4 hjulsdriven kan jag tänka mig, speciellt med svetsad mellandiff.