PPF Power meet, eftersnack tar vi här!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
Du kan anmäla boström också! (rs2an) han har tappat bort sina inlogningsuppgifter och glömt bort sitt användarnamn...
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
FredrikEdholm@hotmail.com
bullen! wrote:med lågprofiler blir det kattskit på klistrat om du inte åker någon form av slicks.
jag fick inte grepp på 4:an på min e36 325 som var helt original på klistrat med 40 profils gatdäck. så det blir lika halt som en halkbana. detta var på FHRA´s evenemang i skåne där det klistrades hela vägen.
nån form av r-däck/slicks måste jag få tag på, har inte kollat upp vad man kan få tag på i 18" än. tänker inte byta bromsar iaf!
björn wrote:bullen! wrote:med lågprofiler blir det kattskit på klistrat om du inte åker någon form av slicks.
jag fick inte grepp på 4:an på min e36 325 som var helt original på klistrat med 40 profils gatdäck. så det blir lika halt som en halkbana. detta var på FHRA´s evenemang i skåne där det klistrades hela vägen.
nån form av r-däck/slicks måste jag få tag på, har inte kollat upp vad man kan få tag på i 18" än. tänker inte byta bromsar iaf!
Kuhmo V70A greppar fint! har kört med d i sommar på Pattes M3 och d lirar "kanon" på klistrat!
-
björn wrote:bullen! wrote:med lågprofiler blir det kattskit på klistrat om du inte åker någon form av slicks.
du får väl gå ner till far o handla lite räcer däck:D
...
Jeg er klar på et power meet til sommer. Hvis eg da er færdig med at bygge E30
Go weekend
Go weekend
E30 M50 Turbo
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=66372
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=66372
- daniel_325
Jag kommer som åskådare.
och kan säga att det kommer komma sjukt mycket folk som bara kommer att kolla på detta race!
för ni här på forumet har ju säkerligen polare som kommer hänga med. sedan sprider nyheterna sig som en sjukdom över landet just nu
nu fick man något att se fram emot till nästa sommar helt klart!
och kan säga att det kommer komma sjukt mycket folk som bara kommer att kolla på detta race!
för ni här på forumet har ju säkerligen polare som kommer hänga med. sedan sprider nyheterna sig som en sjukdom över landet just nu
nu fick man något att se fram emot till nästa sommar helt klart!
Prestanda med stil!