Bonje wrote:Hur lyder receptet då?
Du måste ju bygga värre än mig och Fredrik nu om de ska vara någe..
Ja, det blir inte så svårt. Man måste prestera innan det gills, inte för att din gamla var svag men den ska vi nog med lätthet kunna bräcka utan volymökning.
Bara för att det är snyggt och stiligt och "rätt" i teorin så måste man faktist bromsa eller på annat vis bevisa effekten inna det räknas
Bonje wrote:Hur lyder receptet då?
Du måste ju bygga värre än mig och Fredrik nu om de ska vara någe..
Ja, det blir inte så svårt. Man måste prestera innan det gills, inte för att din gamla var svag men den ska vi nog med lätthet kunna bräcka utan volymökning.
Bara för att det är snyggt och stiligt och "rätt" i teorin så måste man faktist bromsa eller på annat vis bevisa effekten inna det räknas
Hahaha det var upplagt för frispark, den bjuder jag på Bäckis Känns som att du på någe vis känner mig.. haha!
528 whp lär ni utan problem bräcka, även Fredriks kommande effekt som förhoppningsvis kommer bli mycket mer än så.
Synd att det blir så svårkört och kort register med mycket effekt och liten volym.. Själv har jag medvetet kompromissat en hel del sedan sist med snällare kammar, mer komp och annat smått o gott för bättre register i stället för toppeffekt. Jag får väl ensam tävla under kategorin "värst register" i stället
Dra igång M42 monsterprojektet nu, så man har någonting kul att följa!
Nope! det projektet blev nedlagt, efter lite projektering så insåg jag att det inte var värt det! eller rättare sagt det va inte ekonomiskt försvarbart helt enkelt! jag bytte fru ist
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Jaha då va isbilen såld!! nästan så man kan säga att en epok gått i graven, jag har ägt bilen sen 2007 och det va bilen som vägra dö!! en mycket rolig isbil som även fick gå lite bana, och strip!!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!