Garage 58 - E30 TURBO - 9.86- 225km/h - end of the story
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Micke johansson
Så, nu har vi kapat och knäckt ut vänster skärm 25mm över centrum på hjulhuset.
Samt helsvetsat vid dörren. Det som är kvar är att lappa in lite plåt i hjulhuset och fixxa tröskeln. Tröskeln är nog den drygaste biten eftersom det där bög röret sitter där i dubbel plåten, men vi har plockat bort det fula röret / hålet nu.
Det gick bra idag, fick skit i ögat två gånger dock riktigt olustigt.
Mvh.
Samt helsvetsat vid dörren. Det som är kvar är att lappa in lite plåt i hjulhuset och fixxa tröskeln. Tröskeln är nog den drygaste biten eftersom det där bög röret sitter där i dubbel plåten, men vi har plockat bort det fula röret / hålet nu.
Det gick bra idag, fick skit i ögat två gånger dock riktigt olustigt.
Mvh.
- Micke johansson
- Strandholm
- Micke johansson
- Micke johansson
peppe wrote:Dom små hålen vid tröskeln har väll inget med bakvagnen att göra så vitt jag vet. Silentblocken sitter ju innan för i rambalnek.
Dåliga bilder, syns inte så mycket. Dryga är ju tröskeln som var lite murken och ful, men det snyggar vi till då vi lix bränner förbi.
då tycker jag du ska titta på en e30 som orörd
sitter ju en platta fast i Silentblocken och där.
Krillian wrote:peppe wrote:Dom små hålen vid tröskeln har väll inget med bakvagnen att göra så vitt jag vet. Silentblocken sitter ju innan för i rambalnek.
Dåliga bilder, syns inte så mycket. Dryga är ju tröskeln som var lite murken och ful, men det snyggar vi till då vi lix bränner förbi.
Hålen sitter ju ändå kvar där dom är original eller ser jag helt fel ?
markus wrote:Krillian wrote:peppe wrote:Dom små hålen vid tröskeln har väll inget med bakvagnen att göra så vitt jag vet. Silentblocken sitter ju innan för i rambalnek.
Hålen sitter ju ändå kvar där dom är original eller ser jag helt fel ?
jo nu när du säger det så ser de faktiskt ut så.. jävlar vad dessa bilar rostar
Det känns som att kommentarer är överflödiga.
Jo jag tror jag har tittat närmare på en E30:
Jag lovar, det kommer att gå bra, bakvagnen kommer inte lossna så länge Tyskarna inte räknade fel då dom konstruerade E30in.
Ang. dom små hålen du pratar om så sitter det till silentblocken jag trodde du menade det äckliga röret i tröskeln, det blir påverkat men nej inte hålen du pratar om.
Jo jag tror jag har tittat närmare på en E30:
Jag lovar, det kommer att gå bra, bakvagnen kommer inte lossna så länge Tyskarna inte räknade fel då dom konstruerade E30in.
Ang. dom små hålen du pratar om så sitter det till silentblocken jag trodde du menade det äckliga röret i tröskeln, det blir påverkat men nej inte hålen du pratar om.
- Micke johansson
- Micke johansson
ojoj ojdå komm inte tomten enda fram till dej ..hoppas det löser sig.
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!