Jag är inte en komplett idiot, det fattas vissa delar
07 köpte 520IA -85
11 det spårar ur
13 äntligen Bromsad 567hp och 612nm
14 MaxECU 601 whp och 2 topplocks-ras
15 M50B32 - Sista försöket.
Projekt: http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?t=49579" onclick="window.open(this.href);return false;
fabrikk nytt 885 topplokk , tror det er laget i 2003?? jeg trodde disse var utgått, hadde jeg visst det tidligere så hadde jeg kjøpt det i stede for amc toppen som jeg har nå!
mangler bare 3l strokerkittet nå skal sikkert få i det i løpet av vinteren.
Clutchen.. Ny topp og mer montent så er det nok bare ett spørsmål om (kort) tid (eller bremsing) før den får nok.
Med mindre du skal justere ned moroa da, og da er det jo litt bortkastet kanskje.. (Jada, spool noen andre fordeler kommer jo, men enkelte andre forsvinner vel kanskje også)
clutchen skal byttes ja for girkassen har 35mm tapp, 765 trykkplate, M50/S50 lättviktssvänghjul og BMW 240mm 4-puck 35mmx10. den blir nok ikke så rapp med 3l stroker og tyngre svinghjul men tror at jeg kommer til og like motoren like godt som den jeg har nå, skrue ned effekten?? er du gal mann! hehe. håper på 800-850hk og 1000nm i motor
tok en telefon i går om porting av topp, det koster flesk ja, rundt 12+mva skulle det firmaet ha men så vet jeg hva jeg får hvist jeg leverer toppen til dem. jeg får se hva jeg ender opp med..
Hvor fikk du kjøpt den toppen hen?
Er ikke noen fare for rappheten, med mer volum, 6 spjeld og det lettvektssvinghjulet så kommer den til å bli rapp som faen..!
Kan nok ordne med cnc-porting hos Halvarsson racing, til en lavere pris enn det der... Spørst bare hvor travelt du har det, har mye å gjøre han
ok, jeg har det ikke travelt nei, skal høre flere steder om pris først. toppen kjøpte jeg hos koed, nå har toppen gått opp noen hundre i pris siden jeg kjøpte, nå koster den 12995,-kr.
stensheim wrote:clutchen skal byttes ja for girkassen har 35mm tapp, 765 trykkplate, M50/S50 lättviktssvänghjul og BMW 240mm 4-puck 35mmx10.
Mente at det så ut som det lå en ny clutch på hylla, som like godt kan selges igjen
Måtte selv justere ned pga 765 og 4-puck ga tegn til å ikke ville henge med i benken, på 2.7 liter..
Hadde mye heller lagt de pengene i en 2plater isteden for porting, om jeg skulle valgt..
det ligger ny clutch på hylla ja, hmm nå ble jeg skeptisk men nå har jeg 618 clutch og den holder fint med 800wnm i alle fall, så da velger jeg og tro at 765 skal holde lengre.