ToTTeN wrote:Sålde stötdämpare till m_f han förskottsbetalade och bad mig lämna dem på ett glasmästeri i komunen där jag jobbar Därifrån hämtade hans pappas kollega dem. Inga problem alls snabbt och smidigt!
Ja, det kan jag intyga
Handlade även av "zetterberg" för ett tag sen. Inte hans fel, men Bussgods suger rätt hårt. Åtta dagar mot ett dygn för "ToTTeN" Fick ju mina fälgar till slut däremot. Stort tack till er båda. Vart reggad här i cirka två månader och tycker nästan det här är bättre än Blocket
bytesaffär fear / iron m/// fälgar mot coilovers diskuterade att vi skulle byta, ett par veckor senare var ja på genomresa ner i landet & möttes på avsatt ställe, smidig affär & trevlig prick, ger han 5 spritflarror av 5 möjliga! mvh fear
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Jonas_Linder wrote:Vill tacka alla trevliga människor jag gjorde affärer med under denna helg i Stockholm.
Väldigt smidiga affärer och jag uppsakattar väldigt mycket att folk som bokat delar verkligen svarat i telefon och hjälp till att slutföra affärerna.
Är ju som folk kan förstå inte så roligt att lasta motorer och bjuda på gratis frakt och sen dyker man inte upp, skönt att alla tog sitt ansvar!
5/5 Möjliga till alla köpare.
Samma samma Jonas. Toppen är nu helt rengjord och allt ser för jävla fint ut. Om du inte har fått in pengar på kontot redan så är dom inte långt bort.
Det låter bra de =) Köpte mig själv en 528 E39 touring idag med dålig topp, jag byter nog ut hela motorn mot en annan men verkar som om dessa bilar har stora topp/värme problem.
Eftersom delarna han ville köpa skulle skickas å var lite otympliga, så var de inte så lätt å veta på förhand vad frakten skulle kosta. Så vi gjorde upp att han skulle sätta in pengar på mitt konto för delarna, å sen efter jag hade skickat delarna så skulle han sätta in för frakten. De gjorde han omgående 5/5
Köpare: chribbe Säljare: Jag
Sålde en 328 kardan till chribbe. Han ringde å sa att han skulle ha den, utan prutning eller krångel. Skickades mot efterkrav, han hämtade ut den väldigt snabbt så ja fick pengarna från bussgods ca 1v efter ja hade skickat den. 5/5
skulle skicka pakete mot postförskott på posten vilket inte går om man inte har post-bankgiro han ringde och sa detta direkt, vi kom överens om att jag skulle sätta över pengar till hans konto. jag satte över pengar för ett dta sprut på natten till torsdagen. paketet skickades direkt på morgonen och jag fick kollinr av han. fredag strax efter lunch hämtade jag ut paketet med alla grejer som han hade upplyst mig om att han skulle skicka. mycket trevlig att göra affär med!
Nån som känner till en "Eric Mohlin" i Falköping? Har trevlig motor o Vipec 44 att sälja så tänkte bara höra här om nån känner till honom? Ingen aning om han e medlem här men e ju folk från halva världen på forumet så nån vet förhoppningsvis nåt