HAHA!! Ja, jag vet att det är idiotiskt. Men jag håller fortfarande på att utbilda mig (till Fordons Mekaniker ) Så då tycker jag det där duger som extra inkomst. Bor ju hemma också, så det är inte så dyrt än. Men om vi säger så här ; Om den här tråden finns kvar om typ 3 år, så kan jag skriva om ett bättre jobb, om jag har fått ett D.v.s! Men jag tvivlar på att den finns kvar men ändå! Och då ska det börjas bygga BMW också, vilket är kul! Och 800 kr i månaden i ett år blir några tusen, vilket är perfekt då det snart e dags att skaffa körkort och allt sånt där. NU; BACK TO TOPIC!
800 spänn i månaden? är det värt att jobba för de pengarna ens?=)
det är ju typ ett halvt förmiddagskifts kosing=)
menar inget illa eller så men 800 spänn alltså=)
Hehe, men jag jobbar typ 45 min per Lördag och Söndag, blir ca 360 min per månad, alltså 6 timmar, det blir 133kronor/h enligt kalkylatorn på datorn. Sen brukar jag få en massa dricks också, men det köper jag godis för! Tilläg: Och mina kunder är skit trevliga så det är faktiskt värt att jobba. (brukar få godis å sånt utav dom!)
800 spänn i månaden? är det värt att jobba för de pengarna ens?=)
det är ju typ ett halvt förmiddagskifts kosing=)
menar inget illa eller så men 800 spänn alltså=)
Hehe, men jag jobbar typ 45 min per Lördag och Söndag, blir ca 360 min per månad, alltså 6 timmar, det blir 133kronor/h enligt kalkylatorn på datorn. Sen brukar jag få en massa dricks också, men det köper jag godis för! Tilläg: Och mina kunder är skit trevliga så det är faktiskt värt att jobba. (brukar få godis å sånt utav dom!)
kör skogsmaskin.. john deere 1410D-als körs för fullt uppe kring gällivare just nu tyvär ..hade vart skönt vara hemikring nån månad iaf har dock ingen superlön men 107/tim duger för tillfället.. men man får ju diskutera det med chefen sen..