Bmw e30 whanabee m3(s50b30,turbo,kompressor)SÅLD
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
det blir att handla sådana..
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
hur går det här då??
BMW E30 325 -86 ===>m20b25 GT37 .fi
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13589
får inte mohamed sitta å dricka öl me pojkarna vid berget får han dricka öl via FB
ja nu har man fått gjort lite har tagit några kort också har stött på ett problem också jag har några kort på det så ser ni vad jag menar:
och här är problemet jag har e36 nav med hela spindeln eller
vad det heter också har jag e36 coilovers och ja ni ser på korten
hur ska jag få hjulen längre fram är det någon som har gjort det
tidigare eller måste man bygga egna "bomeranger"!??
eller skulle man måsta bygga såna här då eller
nåja det va allt för tillfället men om någon har några bra komentarer
eller ideer om frambenen så är dom välkomna.. mvh
och här är problemet jag har e36 nav med hela spindeln eller
vad det heter också har jag e36 coilovers och ja ni ser på korten
hur ska jag få hjulen längre fram är det någon som har gjort det
tidigare eller måste man bygga egna "bomeranger"!??
eller skulle man måsta bygga såna här då eller
nåja det va allt för tillfället men om någon har några bra komentarer
eller ideer om frambenen så är dom välkomna.. mvh
Fan Tomas det ser bara bättre och bättre ut Har du hittat någon s50b30 maskin ännu?
Angånde framlänkarmarna så kan du byta bussningen som e fäst i ramen till excentiska för att få hjulet mer centrerat. Sen har ja också hört/läst nånstans att en E36 länkarm ska passa också och då blir det perfekt Du kan ju låna ett av toffes M3:a för att prova
BTW: Borde komma upp å hälsa på nån helg...hur länge e Frank hemma? har ingen nummer till han så har inte kunnat ringa.
Angånde framlänkarmarna så kan du byta bussningen som e fäst i ramen till excentiska för att få hjulet mer centrerat. Sen har ja också hört/läst nånstans att en E36 länkarm ska passa också och då blir det perfekt Du kan ju låna ett av toffes M3:a för att prova
BTW: Borde komma upp å hälsa på nån helg...hur länge e Frank hemma? har ingen nummer till han så har inte kunnat ringa.
okej tack för hjälpen alla som hjälpte till med frågan om frambenen.¨
stort tack
stort tack
Henka. wrote:Fan Tomas det ser bara bättre och bättre ut Har du hittat någon s50b30 maskin ännu?
hoblahobla s50b30 har inte hittat nått block enu men jag hoppas på att få köpa ett nu snart så man får skika det på borrning och i med cp eller wiseco kolvar
och angående frank så han sticker snart till sverige tillbacka så du ska skynda om du ska hända träffa honom och lill babyn.
FugitivE wrote:Ser riktigt bra ut
Har du sålt iväg Mtech2-paketet?
tack tack
jo m-tech2 paketet är sålt för länge sedan åt en kille här på forumet minns inte vad han hette men det var i stholm området någonstans!
Ser fint ut det här du
Du bygger precis samma setup på framvagnen som jag kör på min, kika i min projekttråd så får du kanske lite inspiration. Men som någon skrev tidigare M3 3.2 länkarmar och excentrisk bussning så är saken biff.
Du bygger precis samma setup på framvagnen som jag kör på min, kika i min projekttråd så får du kanske lite inspiration. Men som någon skrev tidigare M3 3.2 länkarmar och excentrisk bussning så är saken biff.
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
tacktack
yees det ska jag gjöra...mvh
yees det ska jag gjöra...mvh
jag skriver här sånt flera stackare måste fråga om m-tech2 paketet hehe det är tyvärr SÅLT för länge sedan åt en kille här på forumet.!
mvh.thomas
mvh.thomas
tjena
framvangs problemet är nästa nu löst det blir uniball för hela köret jag har även passat in s50b30 motorn och börjat bygga grenröret till den måste bara heltigga det så är det färdigt!bilder kommer på grenröret imorgon kväll.
Nu behöver jag ett oljetråg till s50b30 så jag får bygga torrsump av det någon som har ett extra??mvh
framvangs problemet är nästa nu löst det blir uniball för hela köret jag har även passat in s50b30 motorn och börjat bygga grenröret till den måste bara heltigga det så är det färdigt!bilder kommer på grenröret imorgon kväll.
Nu behöver jag ett oljetråg till s50b30 så jag får bygga torrsump av det någon som har ett extra??mvh
nåja här är lite kort, grenröret färdigt ihop punktat har hämtat tig gas idag så jag får tigga det i häljen!
Hon ser ganska porr ut!hehe
okej det va allt för denna gång.
Är det någon som funderar på nått eller har syn punkter så är det
bara att fråga eller har några bra tips så sjung ut..!
Men jag behöver fortfarandes ett olje tråg till s50b30 eller
en cad ritning på oljetråg bultarna som sitter mot motorn så man
får skära ut en alu fläns och svetsa hela skiten.haha mvh
Hon ser ganska porr ut!hehe
okej det va allt för denna gång.
Är det någon som funderar på nått eller har syn punkter så är det
bara att fråga eller har några bra tips så sjung ut..!
Men jag behöver fortfarandes ett olje tråg till s50b30 eller
en cad ritning på oljetråg bultarna som sitter mot motorn så man
får skära ut en alu fläns och svetsa hela skiten.haha mvh