johankihl wrote:
Vad vill du med ditt inlägg? Uppmanar du att han ska bygga om bilen med mer kylning av diff och låda? Ska han låta bli att åka bana? Eller kände du bara för att vara negativ?
jag säger vad jag tror om 950hk på banan. har sett fler med 900hk som ratar strippen för att det är en banbil de bygger.
jag hejjar på ted och vill verkligen att det ska funka. gillar både hans bil och tycker ted är en kanontrevlig person efter jag träffat honom några tillfällen under ett par dagar i norge.
jag blir jätteglad om jag ser den bilen gå varv på banan och köra om folk på yttern och klippa andra bmw club schweden killar (de som säger att en turbobil aldrig kan gå bra på bana) på rakorna.
sist jag såg något övermotoriserat på banan så var det jarl´s med F1 maskinen i z3an. men tyvärr var det få varv och nästan bara gasande på sträckan där publiken stod. för att sen gå i depå.
där av min skepsis johan.
vad tror du själv om 950h på banan? om det nu inte bara ska vara lite bus och spänna musklerna längs rakan så att publiken ställer sig upp och applåderar? det är ju trevligt nog iofs. men ingen bankörning.
och gällande att vara negativ så har jag t.o.m låtit bli att krossa drömmar i ett par andra trådar för att man vill att folk ska klara av vissa deadlines de satt upp. men där man vet till att sannolikheten för att det ska sluta som ett projekt som säljs i delar är stor. man vill nästan be dem sluta handla grejor i förtid då man ser samma mönster återkomma.
men det antar jag att 10 pers hade spottat och fräst som en ilsken kätta om man tipsat då. än fler om man efteråt sagt "vad var det jag sa".
när jag är så negativ så ber man om det. i detta fallet är jag bara lite spekulerande och frågande tycker jag.