Haha, lutar åt att ingen av oss vet vad vi pratar om.
Jag blev bara nyfiken vilken typ av lut och vilken koncentration samt vart man hittar just den lösningen som Robert använt och som verkar funka bra till att tvätta aluminium med. Att det inte är "rent lut" kan vi nog konstatera. Hoppas heller ingen tar 50% natronlut och börjar gnugga delar med hemma i garaget.
Själv kör jag med betnings pasta för rostfritt o det finns att köpa för privatpersoner.
Fulingbusen: känner du någon som jobbar på stora på skoghall så går det att fixa lut, där har de alla sorterna, dock inget som rekommenderas att kladda med hemma i garaget. svartlut går dock att hålla på med men det har ju ingen effekt
jorgen wrote:Själv kör jag med betnings pasta för rostfritt o det finns att köpa för privatpersoner. Fulingbusen: känner du någon som jobbar på stora på skoghall så går det att fixa lut, där har de alla sorterna, dock inget som rekommenderas att kladda med hemma i garaget. svartlut går dock att hålla på med men det har ju ingen effekt
Klart man kan fixa lut om du behöver Jörgen
Ringer sen
första tanken var att ta bort frisklufts intaget o sätta mätarna där men det är ju en bil som ska rastas på sommaren så de fick vara kvar .
Då var iaf motor o låda monterat i bilen. Hoppas att coopering packningen är klar snart så att man kan montera på toppen mm
Lite förfining utvändigt i väntan på att delarna ska dyka upp.
Renoverade bakljus
Provmontering av 18" Oz 3-delade splitfälgar. Kan inte bestämma mej om jag ska köra med dessa eller de nyrenoverade 18" bbs style 5
Har även fixat shadowline i stället för allt äckel crome
Lite förfining utvändigt i väntan på att delarna ska dyka upp.
Renoverade bakljus
Provmontering av 18" Oz 3-delade splitfälgar. Kan inte bestämma mej om jag ska köra med dessa eller de nyrenoverade 18" bbs style 5
Har även fixat shadowline i stället för allt äckel crome
det är jag som ska tacka för besöket . Det är klart att du ska lägga in en beställning. Börjar ju bli så vanligt med Bbs style5 numera på e28 så man blir lite fundersam trots att de nu mera är helrenoverade