JAAS E21 s54 och E34 M5 S38
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Her kommer noen få bilder fra meg og min e21. lenge siden sist.
Fikk en blikkenslager til og valse kardang tunnel til meg. Mye fordi att det blir best og for og spare tid. så den skal monteres fort.
Fine deler fra trim fabrikken=)
Nå står det dummy motor i biln på ferdige motorfester Så når anders nå er ferdig med tigen vår blir det grenrør og innsug her og.
Fikk en blikkenslager til og valse kardang tunnel til meg. Mye fordi att det blir best og for og spare tid. så den skal monteres fort.
Fine deler fra trim fabrikken=)
Nå står det dummy motor i biln på ferdige motorfester Så når anders nå er ferdig med tigen vår blir det grenrør og innsug her og.
JAAS-performance
- JMK Racing
Faan va fina jobb ni gör grabbar...tummen upp..!!
Hoppas vi ses i sommar
Hoppas vi ses i sommar
Magnus /// Kristiansson
Bmw m3e30 2.8l
Effekt 500whp & 700wnm
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41361
Bmw m3e30 2.8l
Effekt 500whp & 700wnm
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41361
I og med at jeg er på bimmers.no også, så kan jeg jo hjelpe til litt med update her om det er greit for jaas gutta!
Anders_: 'Har da drevet en del med bilen i det siste, men lite som er verdt å ta bilde av. Har demontert bakstillinga, pussa og lakkert bilen under. Kappa vekk den veggen som baksetet hviler på. Så idag tenkte jeg at jeg skulle slenge inn hovedbøyla til buret, bare for at den ikke skulle ligge å slenge. Det endte med at jeg kom et stykke på vei med buret'
Anders_: 'Tok også noen nye bilder av innsug og grenrør. Litt bedre enn telefonbildene'
Anders_: 'Har da drevet en del med bilen i det siste, men lite som er verdt å ta bilde av. Har demontert bakstillinga, pussa og lakkert bilen under. Kappa vekk den veggen som baksetet hviler på. Så idag tenkte jeg at jeg skulle slenge inn hovedbøyla til buret, bare for at den ikke skulle ligge å slenge. Det endte med at jeg kom et stykke på vei med buret'
Anders_: 'Tok også noen nye bilder av innsug og grenrør. Litt bedre enn telefonbildene'
Har nå bygd om begge fjørbeina, sveisa inn nye topper på fjørtårn runt om, korta inn e28 bakstillinga og avestabredda bilen slik att acs hjula fikk plass. Så nå står den med xyz coilovers beregna for e30 runt om og med e28 535 bakstilling.(mye hopkok) Nå blir det og sveise ferdig gulv/tunnel og bygge bur. Flytta bilen lengere inn i verkstedet å. litt bedre lys der. Breddinga er ikke ferdig foresten. har igjen og sveise inne i hjulhusa.
Litt bilder da.(mobil bilder med sprukket kamera glass)
Ser her att vektfordelinga ikke kommer til og bli helt feil.Motor flytta ca 30cm bak.
Feit over ræva blir den. Passe diskre bredding.
Kjøpte meg ett passelig stort gasspjeld.100mm slangeansluttning
Ser bildene ble drit. neste gang tar jeg med kameraet.
Litt bilder da.(mobil bilder med sprukket kamera glass)
Ser her att vektfordelinga ikke kommer til og bli helt feil.Motor flytta ca 30cm bak.
Feit over ræva blir den. Passe diskre bredding.
Kjøpte meg ett passelig stort gasspjeld.100mm slangeansluttning
Ser bildene ble drit. neste gang tar jeg med kameraet.
JAAS-performance