Page 7 of 17
Posted: 21 Mar 2010, 11:26
by fredrick
Ja det var enkelt och fint
Posted: 05 Apr 2010, 08:48
by dgyldmark
Posted: 05 Apr 2010, 09:10
by dgyldmark
Bonus bild
Posted: 05 Apr 2010, 13:36
by Krillian
Posted: 08 Apr 2010, 18:01
by Hemsö danne
Det här är till en sugmotor som ni kanske förstår!
Posted: 08 Apr 2010, 18:33
by Andy_b
HAHAHAHAHAHAHAA viker mej av skratt
Posted: 08 Apr 2010, 20:06
by klabbe.p
xtiz wrote:Delar med mig av 2 st foto. dock v8 med turbo
Mer bilder
Berätta gärna vad för bil och mer om motorn.
Posted: 08 Apr 2010, 21:43
by RickardP
Nu vart man ju lite sugen på att bygga grenrör igen. Tyckte det där V8 grenröret såg väldigt smidigt ut.
Borde ju inte vara problem med skenladd eller liknande då det var passande wg planering.
Ska bli kul och se hur mitt grenrör fungerar nu när jag ska ta ut den snart.
Finns ju alla möjligheter för att den lite kommer kunna hålla nere laddet så mycket som jag vill.
Posted: 08 Apr 2010, 23:47
by Ludde_
xtiz wrote:klabbe.p wrote:xtiz wrote:Delar med mig av 2 st foto. dock v8 med turbo
Mer bilder
Berätta gärna vad för bil och mer om motorn.
Vet inte så jätte mkt om motorn. 406 ,mettis, msd tänding, torrsump, osv. bromsad 18xx hk tidigare. gått 290 kmh slutfart i annan bil tidigare.
Bilen är en rörrams historia. 7.50 chassi kanske?. pv kaross , pg låda.
Den blir arg!
Men varför twinentry fläns?
Posted: 09 Apr 2010, 11:44
by börjesson
Hemsö danne wrote:Det här är till en sugmotor som ni kanske förstår!
Men där är ju westgate uttag?
Posted: 09 Apr 2010, 17:49
by PiLlEvAn
Posted: 10 Apr 2010, 21:29
by 525mannen
xtiz wrote:Delar med mig av 2 st foto. dock v8 med turbo =)
xtiz, möjligen blivit inspirerad på sävarturbo?
En bild på mitt nya M50 grenrör till 525:an med 700mm primärrör:
Mvh
Posted: 11 Apr 2010, 18:20
by Hemsö danne
börjesson wrote:Hemsö danne wrote:Det här är till en sugmotor som ni kanske förstår!
Men där är ju westgate uttag?
Nej det är juh vanliga sugrör,det ser väl vem som helst
Posted: 12 Apr 2010, 19:03
by E30 T5
Polarens grenrör och turbo till hans s2a