Page 7 of 14
Posted: 21 Oct 2008, 17:37
by Resgard
Går fort fram här, bilen står på hjulen åt dig snart va?
Posted: 21 Oct 2008, 19:47
by Bonje
Det är ingen hit att över huvud taget fästa upp 535 diffen i original fästöra. Det är flera som har lyckats knäcka det fästet tyvärr...
Posted: 21 Oct 2008, 23:00
by silverryggen
phonicx wrote:Bonje wrote:Det är ingen hit att över huvud taget fästa upp 535 diffen i original fästöra. Det är flera som har lyckats knäcka det fästet tyvärr...
Ajdå. Då behöver man inte bli fundersam när det börjar smälla å leva där bak då
Jag planterade hela diffen i riksvägen i sommras,så försök få till
nån form av förstärkning i difflocket,bara ett tips i all välmening
Ser bra ut det här,och går undan som satan.
mvh
Posted: 23 Oct 2008, 20:24
by FoX
ja håller på med samma operation som dig just för dagen, jag fick ett tips av bonje som jag tänkte vidare befodra till dig.
Montera bromsskölden innan navet, den går nämligen inte montera när ytre medbringaren är monterat.
Posted: 23 Oct 2008, 20:25
by Micke johansson
Har du flyttat din fjäder penis ?
Posted: 23 Oct 2008, 20:41
by Micke johansson
Ok ok.. min går också fritt fast vet inte hur det blir när man sänker ner bilen och fjädern utvidgas lite..
Posted: 23 Oct 2008, 20:49
by Strandholm
Får du ej ur lagerbanan utan bara hela innanmätet så kan du svetsa sig som helvete på det så du får större yta att trycka på.
Posted: 25 Oct 2008, 22:55
by pelko
Du gör rätt Björn.
Dom som anser det som om man ger upp har inte skruvat med helt skrotade karosser, säger jag
Mvh Mathias