Bilen ser ju bra ut den också faktiskt

Ska bli kul att se vad den kan prestera på emmaboda, är faktiskt anmäld med bruksbilen ja

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Synd att vi inte hamnar i samma klass då så kunde vi ju rejsat =DSoreuQ wrote:Jävlar så snygg du är Mange!
Bilen ser ju bra ut den också faktiskt
Ska bli kul att se vad den kan prestera på emmaboda, är faktiskt anmäld med bruksbilen ja
Jag vet inte riktigt.. Det märker jag i morgon. Det är en hel del kvar.Drullen wrote:1 jobbdag te på bilen, Sen Emmaboda..
Hinner du klart Mini ?
Vart precis färdig så vi ses =]Drullen wrote:Då e raggardäcken på ! Och Emmaboda i väntas tider... =)
Ses i mån Mini
e30 344i wrote:_Johnny_ wrote:Ser kanon ut.Har du ett kapat finger eller ljuger bilden bara?
Hon var väl jävligt trång![]()
De ser bra ut Mange![]()
Mvh Macke...
Nej det är en polare som miste lite av sina fingrar i ett pressverktyg för lite mer än 1 år sen_Johnny_ wrote:Ser kanon ut.Har du ett kapat finger eller ljuger bilden bara?
Det kommer nog fler ggr.. Kommer väl dyka upp på ett och annat event i sommar. Det var väl du som gjorde en "hyfsat" bra tid i bakhjusdrivet eller har jag fel? Grattis om det var du =]Chrille wrote:Skottade ju på bra idag i Emmaboda...
Tänkte jag skulle gått o tjötat lite med dig men blev aldrig av.
Blev i alla fall lite tjöt me en trevlig kille med en svart E30 med M50 och kompressor..
Haha.. det fixar jag för lite maut och jäger.. Kanske en och en annan minttu med =]Hansa wrote:fiisatan va du ligger på =) hoppas du han klart nudå,
Jag vet ju iallafall vem som ska få laga mina skärmar på Clion innan jag säljer iväg den, haha =)
Tsååfisatan de blir sketbra detta..
Har inte siffrorna i huvudet och papprena ligger inte här.. Men tror det står i tråden nånstans.mcdonaldsmannen wrote:Vad för Rotrex kompressor ska du åka med?
mvh