BMW Evo Turbo(s50) nya bilder 7/6
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- Nisse Järnet
förutom att den var lite smårostig här å där, det ösregnade när ja körde den till streetcarsfest & luftfiltret satt rätt utsatt om man säger så
annars var den fin i lager å kolvar mm så de kändes bra:) blir å fixa till luftfilterproblemet nu känns de som hehe...

kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
- Nisse Järnet
- Overcharged
regskylt? va e de? sån används väl bara till besiktingBRUZZE wrote:va bra! du vet att du måste ha reg skylten fram för att bilen ska vara laglig

hehe jo ja tror de blir kalas de här, ska bli kul å se hur de blir när allt e klart.. sitter å funderar en massa på hur fronten ska lackas å såOvercharged wrote:Det blir nog jävligt fränt det här! har faktiskt alldrig sett en e30 med en sån här glasfiberfront som sitter ihop utan skarvar, kan nog bli fränt

hehe jafan, ja e tacksam när du ringer å väcker mej, en annan va ju väck å trodde man hade försovit sej å de va nån från jobbet som väcker en, efter ett tag hajjar man att de e du å hör att kl e 4 på natten haha, hemfridsstörare e va du eniklas g wrote:ser riktigt bra ut , synd att han är lite lat för att skruva bara![]()
själv försöker jag vara snäll å ringa å väcka han så han kan dra till garaget innan jobbet, men då fick man skit för de å

hehe jafan, ja e tacksam när du ringer å väcker mej, en annan va ju väck å trodde man hade försovit sej å de va nån från jobbet som väcker en, efter ett tag hajjar man att de e du å hör att kl e 4 på natten haha, hemfridsstörare e va du eniklas g wrote:ser riktigt bra ut , synd att han är lite lat för att skruva bara![]()
själv försöker jag vara snäll å ringa å väcka han så han kan dra till garaget innan jobbet, men då fick man skit för de å

vela bara vara lite hygglig , men jag ska inte göra om det, jag loovar

va upp en sväng till garaget idag, höll tyvärr mest på att dra lite ljud i brukisen men lite blev de gjort på beemern åxå.. slet ner instrumentbrädan & lite mattor mm så man kan börja svetsa rören till framvagnen utan å va rädd att sätta eld på hela bilen.. fyrverkerier å brasor i all ära men

bara appropå ingenting så tog ja en bild på jobbet, bör man sälja sånt i en verkstad??

bara appropå ingenting så tog ja en bild på jobbet, bör man sälja sånt i en verkstad??