Posted: 17 May 2006, 23:01
Såg ut att gå grymt fint!
Skulle jag också vilja veta för min är nämligen lika, fast fjädrarna är lika långa, fattar inte hur de kan vara så.Mirre wrote:Varför är bakdelen sne? Den är lägre på vänster sida
Kommer nog bli. Det här är bara uppvärmingen, men vi ville inte mappa till mer än 1,5 bar på gatan då det började kännas lite farligt.tobbe tlrecond wrote:Helvete villket monster
Tror nog den ger bra mycket mer än 600 hk vid 1.5 bar. Bäckis hade ju 700 hk vid 1.7 med sin gamla 2.7 M20, och den här ska ju vara värre..Nicke Blom wrote:Måste bara gratta och säga att den där bilen verkar helt galen![]()
![]()
Jag tycke den gick fint med 500hk!
Nej, 677 vid 1,8. Den här är lite bättre. 650 just nu är nog en rimlig gissning.Tysken wrote:Tror nog den ger bra mycket mer än 600 hk vid 1.5 bar. Bäckis hade ju 700 hk vid 1.7 med sin gamla 2.7 M20, och den här ska ju vara värre..Nicke Blom wrote:Måste bara gratta och säga att den där bilen verkar helt galen![]()
![]()
Jag tycke den gick fint med 500hk!
Har du sett vilken tråd du skriver i?=)Fido85 wrote:vems bil är det? sjukt bra film
Fan de var inte dåligt, synd att man inte har så pass, men de är ju snart vinter igen.Bäckis wrote:Nej, 677 vid 1,8. Den här är lite bättre. 650 just nu är nog en rimlig gissning.Tysken wrote:Tror nog den ger bra mycket mer än 600 hk vid 1.5 bar. Bäckis hade ju 700 hk vid 1.7 med sin gamla 2.7 M20, och den här ska ju vara värre..Nicke Blom wrote:Måste bara gratta och säga att den där bilen verkar helt galen![]()
![]()
Jag tycke den gick fint med 500hk!
Okej, men man kan ju alltid få de lite bättre, insug och kanske annan kam och billetvipor är ju högt på önskelistan men man lär nog börja med kolvar och stakar.Bäckis wrote:Portning, insug mm. Allt spelar in.
På den här maskinen är allt perfekt, då blir det riktigt bra. Tyvärr tar det otroligt lång tid att göra allt så bra som på denna, så det blir ju inte gratis direkt.