Fernis1 wrote:Tjenare rille du jag kommer itne kunna köra i ljusdal tyvärr
det va tråkigt att höra, idag har det blivit 6tim med gummisläden och trackbite igen, nu börjar det gå tungt för traktorn! imorrn ska det preppas med två traktorer med gummislädar! så det vore väl fasen om det inte skulle bita i ordentligt!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Fernis1 wrote:Tjenare rille du jag kommer itne kunna köra i ljusdal tyvärr
det va tråkigt att höra, idag har det blivit 6tim med gummisläden och trackbite igen, nu börjar det gå tungt för traktorn! imorrn ska det preppas med två traktorer med gummislädar! så det vore väl fasen om det inte skulle bita i ordentligt!
Ja tyvärr är lite annat bl.a gatrace cup som vi är med i som körs samt lite annat har ingen bil att dra med osv så får hoppa denna gång tyvärr kommer gärna en annan gång dock
Nu har man varit och kört med den odödliga isbilen igen, det blev nytt personbästa på ppf träffen, körde nu 12.44 181km och inte ens en drivaxel fick jag byta, är det nån som har koll om det finns nån som åkt snabbt med m42 tidigare?
KKR-Rille wrote:Nu har man varit och kört med den odödliga isbilen igen, det blev nytt personbästa på ppf träffen, körde nu 12.44 181km och inte ens en drivaxel fick jag byta, är det nån som har koll om det finns nån som åkt snabbt med m42 tidigare?
Det kanske är så pass att 12.44 är snabbaste tiden med m42... men det är ju igentligen bara tragiskt.
Jag minns inte helt hundra men jag tror att jag dammade av en 12.2 med tokslirande koppling med min gamla m42. Slutfarten låg runt 185km/h pumpande på fyran för att justera kopplingssliret.
KKR-Rille wrote:Nu har man varit och kört med den odödliga isbilen igen, det blev nytt personbästa på ppf träffen, körde nu 12.44 181km och inte ens en drivaxel fick jag byta, är det nån som har koll om det finns nån som åkt snabbt med m42 tidigare?
Det kanske är så pass att 12.44 är snabbaste tiden med m42... men det är ju igentligen bara tragiskt.
Det måste vi setill att ändra på..
Ja det tycker jag, för jag vet ju att det finns några elaka m42 lite här och där..... fast på pallbockar så går det inte så snabbt!
Johan kihl: aha ok! då finns det nåt att sikta på iaf! attans då skulle jag prova ett par gånger till så kanske man hade slagit den tiden då haha! nejdå ja e rätt nöjd som det är nu för den går riktigt fint och verkar tåla det mesta, men man vill ju alltid åka fortare.....
Det måste vi setill att ändra på..
Ja det tycker jag, för jag vet ju att det finns några elaka m42 lite här och där..... fast på pallbockar så går det inte så snabbt!
Johan kihl: aha ok! då finns det nåt att sikta på iaf! attans då skulle jag prova ett par gånger till så kanske man hade slagit den tiden då haha! nejdå ja e rätt nöjd som det är nu för den går riktigt fint och verkar tåla det mesta, men man vill ju alltid åka fortare.....
Vadå!? pallbocksracing is the shit!
Men jag säger som alla andra år... att nästa år.. så ska jag slå 12.2 (med marginal)
lastat och klart och på väg till PPF-träffen 2011
Hitta även några bilder sen bilsport va upp hit till ljusdal och gjorde lite gatbilsrepotage
Reportern och fotografen fråga om inte jag och en kompis kunde bjuda på nån actionbild (läs burna lite) och jag va inte blyg, så M42an fick andas ut som vanligt, och gömde reportern, fotografen och mig själv i gummirök, och dom skrek att det va en bra ide att sluta när inte fotografen syntes längre, känsligt släkte dom där fotograferna! jag hade ju knappt börjat
och slutligen en bild på ett terapi projekt som jag rostlagat så in i helvete, har bla bytt hela bakänden, funderar på en hellack ev, vad jag ska göra med den sen det vete fan, men då har man väl iaf räddat en e30 325