Känns som att Ivars är något under the weather just nu... Vad krävs för att få honom glad?, en flaska moonshine från de mörka delarna av norra småland kanske kan få honom på bättre humör och ta sig i kragen? ;D
vectramicke wrote:Oj va du har städat! Backen ser inte heller helt frisk ut.
Försök få hem en slirkoppling från staterna oxå, Eller ta två så får jag en me
Kommit ihåg å mäta lagret då?
Mvh
japp, men orkar inte bygga om växellådstunneln nu, jag har dragit hela elnätet på kardantunneln.. Men visst är det möjligt, dock är det ett jävla strul att börja stressa med det nu i säsongen också.. Men det är nog melodin fast i ett lite senare skede..
Backen är sjukt spöad också? Altså drevet ser ju mest skrotat ut där backdrevet legat imot? Okej att backdrevet sticker på en gång för att bitar hamnar imellan, men det där ser ju helt cp ut? Nästa som att backen varit i samtidigt fast sen inte på andra sidan, andra backdrevet som sitter i gaffeln var ju fräsht? + att jag körde in i stage framåt visserligen på kopplingsslir men inget kosntigt kändes..
Glömde mäta lagret, tror det är 35mm inv iallafall, och att det inte passar 765utan att göra en adapter man värmer på... Men mäter på fredag, ska göra en liten rockad med bilen då..
Detdär derevet är nog spöat för att det oxå ligger mot bottenstocken hela tiden. När man lägger i backen glder det andra drevet in i grepp med utgående, så den ändrar rotationsriktning.
Vet inte om du tänkte på det när du rev lådan, men alla spärrtappar å fjädrar som sitter runt växelförar-axlarna förhindrar att du ska kunna få i två växlar samtidigt. Så du ska nog ha slitit av ett stag til spaken å sen brukat överjävligt med våld för att de ska lyckas.
Känns som att Ivars är något under the weather just nu... Vad krävs för att få honom glad?, en flaska moonshine från de mörka delarna av norra småland kanske kan få honom på bättre humör och ta sig i kragen? ;D
*Edit* Har dunk också....
haha, och jag som hade försökt dölja min bitterhet över hela grejen så gott det går
*Edit* Har dunk också....
haha, och jag som hade försökt dölja min bitterhet över hela grejen så gott det går
vill inte skriva i köpes tråden så drar en rad här istället:P
men vad har du nu för planer med tanke på söker nytt chassi eller det är kanske mera street den ska rulla och denna så fall inriktad mer strippen körningar?:)
passra också på att säga sjukt synd på lådan hade hoppats det skulle lira fint för dig detta året..=/
samt skälla lite för du inte kom till emmaboda så man fick se den plus då hade den kanske aldirg gått sönder
lycka till under sommaren hoppas du får ihop det fint=)
Lite oturligt åker jag till staterna i 3 veckor så den är nog borta när jag kommer hem och kan göra mig av med polon som ska finansiera den "moderate e30in" som man kan åka till jobbet på brehäng med...
Behöver något att tukta på vanliga dagar och helgkvällar.. Som inte kostar såna ruggiga pengar...
Så kan man använda den vite vid speciella tillfällen bara.. just nu vill jag ju använda den hela tiden, vilket är svårare än tänkt..
Väntar pengar av en person jag inte vill nämna än som jag gjort en affär med, som han sen blivit skyldig mig pengar för, är en mycket lång historia som borde haft ett slut för länge sen.. Löser den sig inte smidigt kommer novellen om det hela då... När den är löst kan jag sparka igång jericon igen kan man säga..
Pengar är något man gärna inte ska skämta med, det ställer bara till problem.
r.ivars wrote:bernis e30 skulle passa mig perfekt!
Lite oturligt åker jag till staterna i 3 veckor så den är nog borta när jag kommer hem och kan göra mig av med polon som ska finansiera den "moderate e30in" som man kan åka till jobbet på brehäng med...
Behöver något att tukta på vanliga dagar och helgkvällar.. Som inte kostar såna ruggiga pengar...
Så kan man använda den vite vid speciella tillfällen bara.. just nu vill jag ju använda den hela tiden, vilket är svårare än tänkt..
Väntar pengar av en person jag inte vill nämna än som jag gjort en affär med, som han sen blivit skyldig mig pengar för, är en mycket lång historia som borde haft ett slut för länge sen.. Löser den sig inte smidigt kommer novellen om det hela då... När den är löst kan jag sparka igång jericon igen kan man säga..
En liten handpenning så finns bilen kvar när du kommer hem... Den har stått i 2år så det gör inte så mycket om den står en stund till.
Som sagt, den skulle passa dig fint. R-däcken går att lägga fina rökridåer med. Har 2st xtra du kan få med.
r.ivars wrote:bernis e30 skulle passa mig perfekt!
En liten handpenning så finns bilen kvar när du kommer hem... Den har stått i 2år så det gör inte så mycket om den står en stund till.
Som sagt, den skulle passa dig fint. R-däcken går att lägga fina rökridåer med. Har 2st xtra du kan få med.
om du har lite tid över får du gärna skriva lite mer vad som sitter kvar på bilen, om fläktar och sånt kul fungerar och hur mycket orörd själva karossen är.. + en bildmapp till info@ivarsproduction.se =)