Bottendel:
745block toppdeckat, orginal vev och stakar balanserade, smidda wiseco kolvar, oringat
Topp:
535topp portad, vassare kam ala rörolhsson. Hårdare fjädrar och låsningar på vipparmarna...
Turbo:
kkk k27 nu... ska inhandla något annat... ge gäärna förslag...
orginal wastegate... dock moddad av juha touma med ny fjäder osv... är den bra att behålla? eller ska man köpa en ny?
Sprut:
kör orginal motronic... men funderar på tilläggssprut... men hur tillförlitligt är ett tilläggssprut egentligen? Jag menar ett riktigt sprut kan man ju hålla stenkoll på alla värden...
hjälp mig... är det värt att slänga pengar på ett riktigt sprut? eller funkar det med tilläggssprut?
hur mycket effekt med detta? och sprut?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Tjottirotti
- Posts: 764
- Joined: 23 Jun 2007, 19:59
- Location: Göteborg / Karlstad
hur mycket effekt med detta? och sprut?
Bmw 745 -85 618whp 848Nm
+46703905533
+46703905533
- Tjottirotti
- Posts: 764
- Joined: 23 Jun 2007, 19:59
- Location: Göteborg / Karlstad
Re: org sprut
hera1977 wrote:Varför inte bara mappa org sprutet
MVH Jonas
haha visste jag itne att man kunde... det vore ju assmidigt...
Bmw 745 -85 618whp 848Nm
+46703905533
+46703905533