Man kan tydligen inte vara tydlig nog här. men jag fösöker ingen i klarspråk.
Jag vill köpa mig MINST ett M-TECH 2 till coupe. ett M-TECH 2 till sedan och ett M-TECH 2 till touring (vilket är samma som till sedan tror jag.)
JAG VILL ÄVEN KÖPA LÖSA DELAR OM NÅGON HAR ETT ICKE KOMPLETT
sen söker jag även MINST 2 st AZEV A 16*9 i gott skick.
sälj dessa till mig, capish?
0708-767133 ringer ni, jag är inte farlig. jag kommer t.o.m bli glad när ni ringer.
sammy_lundin@hotmail.com mailar ni på
och PM går även bra.
eller trådsvar. men norpar någon annan det framför mig så blir jag
ps, samtidigt så söker jag en e30 med s38b38 eller b36. eller om du bara har en e30 325 som är helt fantastiskt gott skick på eller ett fint chassie som är banpreppat eller liknande. alla förslag beaktas.
K: M-TECHNIC 2 och AZEV A
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Azev A
Tjenare såg att du sökte azev a.
jag letade sådana till min bil och hittade en som sålde nya till ett riktigt bra pris (typ som begagnat) men det var nog två år sedan men det kan vara värt ett försök att ringa och höra efter.
Ring
Martin
Wheelbase KB
0707-334722
Det var han jag kollade med och han hänger på rejsa.nu och verkar vara både duktig och seriös.
mvh Andreas
jag letade sådana till min bil och hittade en som sålde nya till ett riktigt bra pris (typ som begagnat) men det var nog två år sedan men det kan vara värt ett försök att ringa och höra efter.
Ring
Martin
Wheelbase KB
0707-334722
Det var han jag kollade med och han hänger på rejsa.nu och verkar vara både duktig och seriös.
mvh Andreas
Re: Azev A
Andreas K wrote:Tjenare såg att du sökte azev a.
Ring
Martin
Wheelbase KB
0707-334722
mvh Andreas
tackar. ska ringa imorgon.