S: BMW 323i E30 -86 samt rensning i skrubben
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
_Laban_ wrote:Intresse finns för Fjäderbensstag fram+bak.
Kan du skicka bilder till Robert83Andersson@hotmail.com
Jag är fortfarande intresserad av dessa om du vill sälja
Robert "Laban" Andersson
http://labandrft.webs.com/
Laban DRFT på facebook:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6165102084
http://labandrft.webs.com/
Laban DRFT på facebook:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6165102084
Arbetsanhopningen slog inte av på takten som jag trodde, så jag har fortfarande häcken full. Förhoppningsvis hinner jag börja skruva isär i helgen, bilder kommer så snart jag har möjlighet.
Vitsen med skrotpriserna var inte att jag ville ha samma pengar som skrotarna tar för prylarna; det var mer ett tips till sugna budgivare som är rädda för att bjuda för mycket. Eftersom jag vill bli av med alla prylarna så snart som möjligt efter jag fått loss dem från bilen hellre än att vänta ett halvår och försöka bli miljonär på det är det bara att bjuda det ni tycker att prylarna är värda.
Vitsen med skrotpriserna var inte att jag ville ha samma pengar som skrotarna tar för prylarna; det var mer ett tips till sugna budgivare som är rädda för att bjuda för mycket. Eftersom jag vill bli av med alla prylarna så snart som möjligt efter jag fått loss dem från bilen hellre än att vänta ett halvår och försöka bli miljonär på det är det bara att bjuda det ni tycker att prylarna är värda.
Det här sket sig ju ganska ordentligt. Ekonomin rasade ihop av andra orsaker så jag lyckades aldrig få tag på något annat att ta mig till och från jobbet med. När jag skruvade isär motorn för att fotografera delar att sälja konstaterade jag att orsaken till driftstörningarna var att en insugsvippa sagt upp sig. Detta i kombination med desperationen efter transportmöjligheter ledde till att jag bytte ut alla vipporna mot fräschare begagnade (som jag råkade ha liggande i en skrubb) och skruvade ihop motorn igen, så nu går den hyfsat vettigt igen (med undantag av jättehålet i avgassystemet).
Därmed måste jag tyvärr meddela att det inte längre är intressant för mig att sälja delar från bilen, eftersom det inte visats tillräckligt intresse för delarna för att den ekonomiska vinningen skulle försvara skrotningen av en trots allt fungerande bil.
De delar som ligger och dräller i min lägenhet är dock fortfarande till salu om någon är intresserad av dem:
Hoppas detta inte ställer till det alldeles fruktansvärt för de som hoppats kunna köpa fjäderbensstag, sänkningsprylar m.m.
Därmed måste jag tyvärr meddela att det inte längre är intressant för mig att sälja delar från bilen, eftersom det inte visats tillräckligt intresse för delarna för att den ekonomiska vinningen skulle försvara skrotningen av en trots allt fungerande bil.
De delar som ligger och dräller i min lägenhet är dock fortfarande till salu om någon är intresserad av dem:
- Halvrisigt topplock M20B25
Insug M20B25 (med spjällhus, spridare och fuelrail)
Avgasgrenrör M21D24
Oljepump M21D24
Växellåda från E30 320
Instrumentbräda från E30 320
Instrumenthus från E30 320
Hoppas detta inte ställer till det alldeles fruktansvärt för de som hoppats kunna köpa fjäderbensstag, sänkningsprylar m.m.
Eftersom jag inte har en susning om lämpligt pris på prylarna och ni tydligen är rädda för att bjuda så hugger jag till med följande:
500kr för avgasgrenrör med turbofläns från M21D24 (BMW 1 279 087).
500kr för insug med spjällhus osv från M20B25 (insug: BMW 1 289 211, spjällhus: BMW 1 716 086, spridare: Bosch 0 280 150 715).
Artikelnumren just lästa från delarna.
Kan skickas, frakt tillkommer.
500kr för avgasgrenrör med turbofläns från M21D24 (BMW 1 279 087).
500kr för insug med spjällhus osv från M20B25 (insug: BMW 1 289 211, spjällhus: BMW 1 716 086, spridare: Bosch 0 280 150 715).
Artikelnumren just lästa från delarna.
Kan skickas, frakt tillkommer.