vectramicke wrote:De e ballt att en av dom som har en effektstark beemer här på holmen vågar använda den.. Host..konny..mantorp..host... prosit
haha, kan ju inte fara och köra utan bur! för så dålig tid ska man väl inte köra har lite dåligt med tiden när man har hus, gård och två barn man måste tänka på oxå.. går tyvärr inte att bara leka hela tiden men hulta får nog snart veta hur mycket tid ett barn kan ta
tja, de väl roligare att säga att man kört en tia än att säga att de borde gå att köra en...
Å de börjar ju ta slut på 402m möjligheter så småningom i år.. EDPS i stockholm första september då?
vectramicke wrote:tja, de väl roligare att säga att man kört en tia än att säga att de borde gå att köra en... Å de börjar ju ta slut på 402m möjligheter så småningom i år.. EDPS i stockholm första september då?
jag håller på lagar bur så de ska väl förhoppningsvis hinna pröva köras något 402m race i år! lite sugen på att fara till västerås men jag hinner väl inte färdigt till dess så får nog sikta på 1a september.
tack du, jo ja e helt skit nöjd med helgen kan ja säga, första repan ut slutade 10,79s 216km/h 402m 7,10s 168.8km/h 201m 1,73 i 60fot med ner skruvat laddtryck
de som va så kul va att den repan skulle ja ut o känna på greppet lite grann, men jo tjena de betta iväg uta helvete, så då va de bara japp nu jävlar åker vi, å ja va så jävla glad när ja hörde tiden, ja ja fattade int va fan som hände egentligen men fort gick de, och som avslutning på hela soppan så bänka vi om bilen, o jaaaa min teori om att det inte va fullt tryck i prylarna från förra bänkningen stämde så nu lämnade den 622hk och 767nm på vanlig bf98, ja kan lova att det har varit en skit kul helg på alla sätt o vis men detta blev det inte sämre av. o nu tänker ja dricka öl. skål på er
mvh
Last edited by HULTA on 06 Aug 2007, 22:26, edited 2 times in total.