va uppe o titta lite.. fan vilken grym start du fick på den sista körningen mot c6:an... fint gjort med e21:a på 1:a plats synd bara du inte fick möta magnus hade vart fint med er 2 i final!
vem vet kanske kommer nästa år men trevlig kväll va d där uppe o tur va d att en bmw slog alla.. annars hade d inte varit lika roligt trevligt folk oxå men vart tog du vägen efter sista racet?
makkan_nykvarn wrote:vem vet kanske kommer nästa år men trevlig kväll va d där uppe o tur va d att en bmw slog alla.. annars hade d inte varit lika roligt trevligt folk oxå men vart tog du vägen efter sista racet?
Åkte å bytte däck vid Dragon Gate, var trött å ville hem.
Lite breddning så de går in större hjul så blir de nog bra, hoppas jag alla fall.
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
makkan_nykvarn wrote:vem vet kanske kommer nästa år men trevlig kväll va d där uppe o tur va d att en bmw slog alla.. annars hade d inte varit lika roligt trevligt folk oxå men vart tog du vägen efter sista racet?
Lite breddning så de går in större hjul så blir de nog bra, hoppas jag alla fall.
MVH
hur breda slicks får du in?
///zemrén
(O=00=O)
BMW 320D Touring -07 M-Paket
BMW 328tic -76 Såld
BMW 540ia -94 Såld
MVH
hur breda slicks får du in?
///zemrén
Har 24,5x8-15 nu och kan aldrig tänka mig att de går in nå större utan ingrepp.
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!