BMW Evo Turbo(s50) nya bilder 7/6
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
hehe de har inte hänt så mkt om ja ska vara ärlig.. svarvade bussningarna till bakvagnen så dom e klara iaf, än en gång stort tack till nobbe för materialet! har dock raggat tag i en 6 petad låda från m3 e36 så vi får se om den håller.. i övrigt har de vart den bästa midsommaren nånsin och ja har bestämt mej för att sommarn -07 kommer bestå av sol, bad, festande och massa andra grejer jag inte hunnit med de senaste åren när ja legat i garaget & stressmekat, va ett tag sen ja levde ordentligt så de behövs.. men sommarn -08 ska den vara klar utan stressmek & provisoriska lösningar iaf.. kommer uppdatera såfort jag gjort nåt värt å visa bild på iaf:) hoppas dock på att ni andra ligger i så man får se på lite balla bilar & byggbilder tillsvidare!
mvh
mvh
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Ställer samma fråga här som i andrés tråd, man får ju inte tag i dig på msn längre .
När du körde med original hjulhus och EVO-skärmar. Vad hade du för storlek på däcken? Som du kanske vet så har jag en aning för stora däck på mina 17", så jag är på jakt efter ett par nya däck men måste veta storleken.
När du körde med original hjulhus och EVO-skärmar. Vad hade du för storlek på däcken? Som du kanske vet så har jag en aning för stora däck på mina 17", så jag är på jakt efter ett par nya däck men måste veta storleken.
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
AndersJ wrote:Ställer samma fråga här som i andrés tråd, man får ju inte tag i dig på msn längre .
han har inte vart hemma på hela veckan(special jobb) hehe.. han e hemma nu i helgen så nu borde det gå
worre wrote:bara jobba på skit i solen du blir bara bränd ändå
hehe nja de vettefaan, ja ska unna mej lite livsglädje i sommar men lär väl bli lite små skruvande under veckorna.. helgerna kommer dock va big no no när de gäller garage
AndersJ wrote:Ställer samma fråga här som i andrés tråd, man får ju inte tag i dig på msn längre .
hehe tjenare! de håller på att stambyta i min lägenhet å ja bor borta tills det e klart & då har ja inget internet vettu sen under hela förra veckan drog ja ner till trollhättan och jobbade så man e väl inte alltför lätt att få tag i numera:)
svar på din fråga dock: jag har aldrig haft original hjulhus utan jag har masserat torpeden vid pedalerna för att få plats och i framkant var det rätt rensat.. körde med 225/35-18 och varje gång man svänger eller fjädrar lite så tog de i ovankant på hjulhusen så ja vet inte riktigt va du ska ha för dimension tyvärr
BRUZZE wrote:han har inte vart hemma på hela veckan(special jobb) hehe.. han e hemma nu i helgen så nu borde det gå
killen som har koll i vanlig ordning
kul att du titta förbi worre, synd bara på all stress mm.. får ta hand om de nån annan gång när de e lite lugnare nån gång me lite bärs å grejer mm ang din kusin så e världen väääldigt liten ibland:) anyway hare fett! dags å återgå till de andra nu
Hur går det här egentligen? Behöver du arbetskraft så har jag en polack över på jobbet?
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
hmm blev lite felberäkning med tiden tror ja.. vaknade upp igår lite halvsliten å insåg att semestern var slut för min del så de va bara å palla sej iväg till jobbet, kommer hem å tänkte vafan e semestern slut så är den så ja brände upp till garaget & skruvade lite.. gjorde en jigg så jag vet hur långt upp hjulet kan hamna vid fulla rattutslag så man vet hur mkt plats man har för grenrörsbygge mm, sen tiltade vi upp motorn tills vi blev nöjda och gjorde om motorfästena provisoriskt.. så nu blir det å hitta nån som kan fräsa en turbo fläns så är det bara sätta igång med grenröret etc.. ska försöka lägga in bilder allt eftersom..
sådär, har inte hänt så mkt men har skickat cad fil till en firma som ska skära ut en fläns åt mej, blir dock i rostfritt;) tog niklas grenrör som satt på hans mettis snurra (bäckis gamla motor) de passar fint så de blir bara byta fläns på det och bygga om wg röret, ser riktigt fett ut me nya pufftan kan ja säga så ska upp å börja lite med insuget innan flänsen kommer.. kan tyvärr inte lägga upp nåra bilder iom ja bytt mobil och inte har överföringskabeln än men de kommer de kommer:)