Pecka Power E21 M20 2,8 Turbo 837 whp!!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
De låter kanon de.
Håller just nu på å målar bärarmar å lite annat skit som hör till bakvagnen, den ena bärarmen är färdigmålad och den har jag även monterat dom nya bussningarna, blev den billigare varianten pga ekonomin, tror de hette superflex eller nått sånt.
har även köpt nya silentbussningar från BMW men nu ska dom fyllas med nått, rutlim har jag läst nån stans, finns de nån som har nå erfarenheter av de?
MVH Patrik
Håller just nu på å målar bärarmar å lite annat skit som hör till bakvagnen, den ena bärarmen är färdigmålad och den har jag även monterat dom nya bussningarna, blev den billigare varianten pga ekonomin, tror de hette superflex eller nått sånt.
har även köpt nya silentbussningar från BMW men nu ska dom fyllas med nått, rutlim har jag läst nån stans, finns de nån som har nå erfarenheter av de?
MVH Patrik
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
- BmwFredrik
- BmwFredrik
Håenström wrote:Bmwfredrik är du den nya smè-Hans?
Ser ju kanon ut detta.
hehehe ja tänk fall man kunde bli en sån kändis som han hehehehe
nu har jag värkligen att ha nåt att jobba för
måste göra nåt åt min bil snarast!!
snart blir det peckas runk grenrör med lekage på bara jag oxå får turbo!!!!
vill ju kunna pysa lite
Bygg adapter istället, funkar säkert 1000 gånger bättre än de skit jag har ligger, en turbofläns kostar nog inte många kronor, finns nog i Avesta.
Du ska göra en expantionstank åt mig i rostfritt de vet du ju, ska bara hitta en hals i rostfritt som man kan använda.
Du ska göra en expantionstank åt mig i rostfritt de vet du ju, ska bara hitta en hals i rostfritt som man kan använda.
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
-
- BmwFredrik
bmwpatrik wrote:Bygg adapter istället, funkar säkert 1000 gånger bättre än de skit jag har ligger, en turbofläns kostar nog inte många kronor, finns nog i Avesta.
ja men jag kan ju inte bara börja bygga på en fläns.. är ju för fan en miljon saker jag måste göra innan jag sätter dit den där jävla turbon..
eller ska man jassa runt med 0,5 elle
- BmwFredrik
- BmwFredrik