jo den e duktigt fin men ja inte fått tag på några biffiga fälgar till den än så den ser lite tråkig ut, men det finns ju vissa uppgraderingar på den nu som inte va på den.
du komer över i helgen va? de e nästan ett måste, din bil e ju sjuk på alla vis o ja behöver se den live
ja-a nu sitter man på båten och ha just vart efter bilen från åkersberga, o den e fan rolig kan ja säga de ylar o skriker och sladdar, de e skit kul, o när det bettar så bär det fan iväg
Efter dagens åktur kom jag ur bilen med ett flin som sitter fast enu..de va vid 5 tiden typ... Ja va ska man säga...bilen e ett MONSTER!!! De som e synd är ju att ägaren till bilen e så kort och knubbig så han behöver en kudde under rumpan när han kör... Grattis till ett lyckat bygge o lycka till på lördag!
mippe_21 wrote:Efter dagens åktur kom jag ur bilen med ett flin som sitter fast enu..de va vid 5 tiden typ... Ja va ska man säga...bilen e ett MONSTER!!! De som e synd är ju att ägaren till bilen e så kort och knubbig så han behöver en kudde under rumpan när han kör... Grattis till ett lyckat bygge o lycka till på lördag!
tack du jo den e ganska rolig måste ja säga.
kort o knubbig, skulle ja va blå skulle ja likna en smurf
Aleex wrote:Tänk nu på att inte ladda så jävla mkt, så de håller ett tag Idag fick jag mina stakar, hämtade saker från pulverlack med. Så nu ska de skruva av..
Synd att man inte kan komma o kolla nu i helgen. det vore dumt de. Långt till BB i huddinge från åland, hehe