Den nya designen...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Den nya designen...
Nya designen på index-sidan ser inte bra ut i FireFox 2 och upplösningen 1280x800.
Bakgrunden är för smal & repeteras i sidled.
Samt att ha en liten liten ruta är inte alls snyggt eller funktionellt.
Vore det inte bättre att försöka få till en design som fungar som indexeringsida, men även funkar till webshoppen?
Att ha flera olika (nu 3st) designer ger enligt mig inget seriöst intryck av företaget PPF.
Vore det inte bättre att försöka få till en design som fungar som indexeringsida, men även funkar till webshoppen?
Att ha flera olika (nu 3st) designer ger enligt mig inget seriöst intryck av företaget PPF.
Re: Den nya designen...
Synthetic wrote:Nya designen på index-sidan ser inte bra ut i FireFox 2 och upplösningen 1280x800.
Blir samma sak för mig i IE 6.0
1440x900 i upplösning
-
Mitt bästa tips är att leta upp någon nystartad webdesignfirma och låta dem designa er nya sida till ett bra pris, mot att de får använda er som referens. Jag har själv blivit uppringd av 4 st nystartade webdesignföretag som vill designa min firmas hemsida så det borde inte vara några problem att hitta nån som vill ta på sig det jobbet.
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
bygga sida
Behövs det så kan jag bygga en sida, XHTML/CSS/PHP etc. Bara säga till och skicka överl lite bilder som ska vara med så kan jag nog fixa ihop ngt fint.