BRUZZE wrote:i sverige får man inte uttala sig om "nysvenskar" el va man vill kalla det(ser man ju tydligt här), man får ju inte heller sjunga svenska national sången länge på skolavslutningar etc för att det är rasistikt,,, så jävla sjukt land vi lever i!
Var inte det här ett MOTORforum? Övrigt:Lägg upp bilder, filmer eller diskutera det som inte passar in i de andra forumen
Jag skiter fullständigt i nationalitet och vart man står politiskt då det är mitt motorintresse som lockar hit mig samt kunskapen andra medlemmar besitter.
Vad förutom det spelar någon roll när ni ändå gömmer er bakom datorskärmarna?
Får hålla med Bruzze, verkar som att Sverige ska anpassa sig till "nysvenskarna". Tycker det skulle vara tvärtom om man kommer till ett nytt land. OBS OBS jag är inte rasist.
BRUZZE wrote:i sverige får man inte uttala sig om "nysvenskar" el va man vill kalla det(ser man ju tydligt här), man får ju inte heller sjunga svenska national sången länge på skolavslutningar etc för att det är rasistikt,,, så jävla sjukt land vi lever i!
Var inte det här ett MOTORforum?
Jag skiter fullständigt i nationalitet och vart man står politiskt då det är mitt motorintresse som lockar hit mig samt kunskapen andra medlemmar besitter.
Vad förutom det spelar någon roll när ni ändå gömmer er bakom datorskärmarna?
fortfarande i ÖVRIGT dom har skapat denna tråd...för t.ex. skitsnack osv
Meningen med detta var att man ska få sej ett gott skratt och inte lösa världsproblem!!!
Finns hur många annonser som helst som är felstavade till max med svenska namn som försäljare. Själv är man inte nån stjärna på att stava men hyffsat iaf.
jäkla tjat om rasism, men jag har en tanke, om vi nu skulle börja flytta ner till irak lr nått annat land, börja snickra upp en kyrka, se till att dom inte får vifta med sin flagga o sjunga sin nationalsång m,m
dom skulle grina åt oss, jag har många utländska polare så jag är inte rasist på nått vis,