Härlig stavning:)

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

Michél wrote:
BRUZZE wrote:i sverige får man inte uttala sig om "nysvenskar" el va man vill kalla det(ser man ju tydligt här), man får ju inte heller sjunga svenska national sången länge på skolavslutningar etc för att det är rasistikt,,, så jävla sjukt land vi lever i!

Var inte det här ett MOTORforum? :roll: Övrigt:Lägg upp bilder, filmer eller diskutera det som inte passar in i de andra forumen :wink: :D

Jag skiter fullständigt i nationalitet och vart man står politiskt då det är mitt motorintresse som lockar hit mig samt kunskapen andra medlemmar besitter.

Vad förutom det spelar någon roll när ni ändå gömmer er bakom datorskärmarna?

Får hålla med Bruzze, verkar som att Sverige ska anpassa sig till "nysvenskarna". Tycker det skulle vara tvärtom om man kommer till ett nytt land. OBS OBS jag är inte rasist. :D
Zwofurti

Post by Zwofurti »

Ja skit i rasistsnacket.. grejen är ju det att det finns en hel del juggar osv som är ena riktiga idioter, men då dras alla över en kam.

Finns så in i helvete mkt svenskar som är helt väck i skallen men inte dras vi över en kam..

så skit i det här snacket nu.

Idioter finns överallt, och jag tycker man kan skratta åt den här stavningen, jag hade gjort det om det var en arier, jude eller en helt vanlig neger.

Jag gillar många negrer osv, glada som fasiken..

synd som fan att rasistiska snacket är så pass som det är, att man inte får sjunga nationalsången, säga neger osv.

Neger tex har aldrig vart en fult ord, men nu är det visst bannlyst?

står i min ordbok tillochmed, den är från 1990

Neger = mörkhyad man / kvinna

så lägg ner det här snacket nu, alla har olika åsikter så inget kommer ändå att famföras på ett vettigt sätt här.
tony

Det

Post by tony »

Det finns mycket rasism i svergie..
Zwofurti

Re: Det

Post by Zwofurti »

tony wrote:Det finns mycket rasism i svergie..

Japp.. men det är då fan inte bara från svenskarna..
tony

japp

Post by tony »

japp.. så ser jag det ochså.
Fido85

Post by Fido85 »

Michél wrote:
BRUZZE wrote:i sverige får man inte uttala sig om "nysvenskar" el va man vill kalla det(ser man ju tydligt här), man får ju inte heller sjunga svenska national sången länge på skolavslutningar etc för att det är rasistikt,,, så jävla sjukt land vi lever i!

Var inte det här ett MOTORforum? :roll:

Jag skiter fullständigt i nationalitet och vart man står politiskt då det är mitt motorintresse som lockar hit mig samt kunskapen andra medlemmar besitter.

Vad förutom det spelar någon roll när ni ändå gömmer er bakom datorskärmarna?

fortfarande i ÖVRIGT dom har skapat denna tråd...för t.ex. skitsnack osv
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
bmw_pelle

Post by bmw_pelle »

Å hej bara vikken fart det blev i den här tråden.

Meningen med detta var att man ska få sej ett gott skratt och inte lösa världsproblem!!!

Finns hur många annonser som helst som är felstavade till max med svenska namn som försäljare. Själv är man inte nån stjärna på att stava men hyffsat iaf.

Med andra ord så lägg ner detta nu!
Han fääjg tjöör ju bara, Hä sliir ju in't na!

It's not the fart that kills you, it's the smell!
ragge_c

Post by ragge_c »

jäkla tjat om rasism, men jag har en tanke, om vi nu skulle börja flytta ner till irak lr nått annat land, börja snickra upp en kyrka, se till att dom inte får vifta med sin flagga o sjunga sin nationalsång m,m
dom skulle grina åt oss, jag har många utländska polare så jag är inte rasist på nått vis,
Post Reply