coilover kit eller bara fram ben e30
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
coilover kit eller bara fram ben e30
nån som har nåt som e till salu ???
Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
AndersJ wrote:Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
sorry ja menar ev bara coilover ben fram ...har 51 mm ben själv med KW grejer o 302 mm skivor o brembo ok .....men vill ha coilover istället för patron dämpare o lösa fjädrar
hartge wrote:AndersJ wrote:Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
sorry ja menar ev bara coilover ben fram ...har 51 mm ben själv med KW grejer o 302 mm skivor o brembo ok .....men vill ha coilover istället för patron dämpare o lösa fjädrar
Bygg om dina 51 ben till ställbart då.
har hat det i funderingarna dock har ja just sålt mina clubsport dämpare ..... får se om man ska orka bugga om ... köper helst färdigtCrille74 wrote:hartge wrote:AndersJ wrote:Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
har hat det i funderingarna dock har ja just sålt mina clubsport dämpare ..... får se om man ska orka bygga om ... köper helst färdigtCrille74 wrote:hartge wrote:AndersJ wrote:Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
hartge wrote:har hat det i funderingarna dock har ja just sålt mina clubsport dämpare ..... får se om man ska orka bygga om ... köper helst färdigtCrille74 wrote:hartge wrote:AndersJ wrote:Vilken dimension vill du ha på frambenen? Jag har två st av den smalare typen med renoverade bromsar och nya skivor.
De va jag som köpte dom.