Snart är sommaren slut och jag har inte sett bilen på gatorna ännu

/ Jon
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Men nu har du väl ändå kommit på plats i kåken?Bonje wrote:Det här projektet kan omöjligt vara kul att följa, det står ju still..
Grejen är den att mor o far har okuperat (deras) garage med ett bohag från ett sålt sommarställe.
Jag får hjärnblödning av att bara gå in där nu, det skulle ta flera dagar att rensa så det blev drägligt och jag har inte den tiden!
Det positiva är att det nu är klart att vi till hösten ska köpa mor och fars ställe (mitt bardomshem) vilket är ett -70 tals hus i nästan orenoverat original utförande..
Med andra ord finns det liiite att göra. Vattenburen golvväme, nytt kök, två badrum att renovera osv osv.
Då det ska bli vårat kommer det givetvis tömmas från deras bråte, lika så i garaget! Då skall bilen in där igen. Även om det kommer vara grymt mycket jobb med renovering så finns möjligheten att göra någo ting på igen.
Framtiden ser trots allt ljus ut!
Hej Jon! Allt är relativt.. vi är på plats, men huset är inte klart på långa vägar.Erol wrote: Men nu har du väl ändå kommit på plats i kåken?
/ Jon
Mupp..Erki87 wrote:Bilen klar eller?
Haha ja fast verkligen inget monsterMaiz wrote:Ditt monster Bonje?![]()
https://youtu.be/xG9xcrQyz5o" onclick="window.open(this.href);return false;