Ecumaster verkar ju onekligen som ett bra alternativ å priset gör ju inte saken sämre.
Instrumenteringen styrs ju via can, grejen är väl bara att "programmera" det så det funkar?
Det lilla jag kan om can så har jag förstått att alla funktioner har olika "adresser"/kommandon för att de ska aktiveras/fungera?
PnP var också pågång från ecumaster som jag förstått?
M54B30 funderingar kompsänkning, koppling, styrsystem
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 76
- Joined: 19 Sep 2011, 18:01
- Location: Kardis
Re: M54B30 funderingar kompsänkning, koppling, styrsystem
BMW E46 330i M54B30 turbo
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=92333" onclick="window.open(this.href);return false;
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=92333" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: M54B30 funderingar kompsänkning, koppling, styrsystem
Håller också på att bygga E46 M54b25. Det jag har huvudvärk över är inkoppling av sprut. Lutar åt EMU.
Ska man riva ner all el och bygga nytt eller går det på något relativt enkelt sett att koppla in på original härvan med det mesta fungerande?
Någon som har något schema eller liknande att dela med sig av?
Ska man riva ner all el och bygga nytt eller går det på något relativt enkelt sett att koppla in på original härvan med det mesta fungerande?
Någon som har något schema eller liknande att dela med sig av?