Har samlat på mig för många bilar och behöver ha loss lite pengar till min E30 så vill nu sälja min E39 som tyvärr blev ståendes efter nedslag på ett bromsrör på besiktningen. Bilen är välutrustad med AC (kyler), skinn-elstolar med svankstöd, stora stereon, M-ratten med farthållare, avtagbart drag mm. mm. Bilen är i fint skick med bra sommardäck på 16" alu fälg. Motorn är en M52b28 enkelvanos och lådan är en ZF, alltså samma drivlina som E36 328 med motorn som "svarar" på M50 insug om man vill använda bilen att ta delar till annat bygge etc. Sedan den stått har ABS lampan börjat lysa ibland, kan vara att den behöver ny sensor, kan vara smuts..
Jag vill bli av med den snabbt så
7000:- först till kvarn. Bifogar bilder, tyvärr smutsig på bilderna. Anser att priset är prutat och klart då motor och låda urplockat säljs för minst 5000:-, de 2000:- resterande kronorna är resten av bilen definitivt värd! Bilen kan utan problem köras från platsen, men den är avställd!
Bilen står i Hörby mitt i Skåne. kontakt inleds via Mail: Kleinhart(snabel-a)Gmail.com / PM
Vänliga Hälsningar Emil.