det var nog där bilderna var.. har åxå sökt nu men den annonsen är som bortblåst.. har inte kvar dom bilderna pga datakrash tyvärr.. men fundera ordentligt på om det är värt å sätta kapen i m3an INNAN du gör det
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Overcharged wrote:haha nää det är sant! måste ju bli lite sommaråka snart..fast just nu hade det vart gött med isracing
hehe precis.. men den biten tar ja me polarns 318is turbo vettu.. mkt lättare å laga om man sätter den i en vall eller så, bara tjacka lite plåt å svetsa dit
ja förfan! e så nöjd me va du har gjort ska du veta!! nu ere slut me uråldriga prylar
åsså lite update då.. har inte hänt ett skit egentligen, fick rören i söndags kväll å under veckan har de inte blivit nå mekande... såfort man frisknar till blir det att svetsa lite rör mm.. men lite bilder kan ja bjuda på iaf..
tog upp en volvo raggare, han uttryckte rätt tydligt va han tyckte om min tyska stridsvagn
å fortsatte tills den gick in i bakluckan så man kunde kasta den
nytt år - ny dump, fick även mina uniballs så man kan sätta igång med bakvagnen sen
Last edited by Fear This on 04 Feb 2007, 11:07, edited 1 time in total.
no no, e min volvo polare som förstör, ja skulle aldrig göra nå sånt
blev inge mekande idag som utlovat.. jävla niklas g som tvinga me mej ut på krogrunda sen blev de efterfest mm å imorse hitta vi en 75a vinare å nåra 7,3or åbro så nu e man e igång igen ska nyktra till å jobba me bilen imorrn.. inte helt omöjligt iom hans tjej fick skjutsa hem han till borlänge nu.. nåja vi hoppas på de bästa å bilder kommer såfort ja gjort nå nytta
har satt igång lite nu iaf.. blev inte alltför mkt gjort men allt är iaf noggrant mätt så rören hamnade där de ska och hade div stag ditsvetsade så de höll sej på plats under svetsning mm.. och ja, framrören ska kortas
Overcharged wrote:ser ut att bli bra det där! vad tror du du kommer att spara i vikt? förresten får du ihop hemsidan?
hehe har ingen aning om vad jag sparar i vikt om ja ska va ärlig, e mer för att få det mer lättmekat å lite mer racestuk på skiten som ja bygger om jo asså de har ju börjat ljusna lite hur det går till med dreamweaver + fått mkt hjälp från dej och anders här på forumet så! men har vart lite lat helt enkelt