Fick ett cp ryck för ett tag sedan så nu sitter maskin 13cm längre bak
styrning från e46 är på plats
ny framvagnsbalk är gjord.
ny turbo som blev en kkk k31 med 71mm in samt 73mm ut
grenrören är ombyggda för stt ha turbon framför maskin
men sen vart det kallt och motivationen försvan bara för man inte tycker om att frysa i garaget
har en vedkamin men tar sån jävla tid att få upp värmen
men lungna sig lite
denna bilen står i ett förvarings garage just nu
kom visst en e21 imellan
ska byta maskin i e21an och laga lite rost osv osv. samt måla hela bilen
sen tar vi det roliga igen
är nog inte förens hösten det blir e34 igen
blir nog inget motorbyte Z då ingen verkar vilja köpa min motor och låda
dock är det som vanligt. jag köper på mej prylar bär jag kommer över det jag vill ha. för priset jag vill he
motor låda såld
är en äkta 540/6 så det är bra papper på bilen
allt som är gjort fins i tråden
210 lamell diff med 3,15 utv
bc racing coils
750 skivor fram 540 bak med brembo ok från evo 6-9 dom stora
ombyggd bakvagns med stål bussningar och nya hållare för oken
fjäderbenen fram är inte ombyggda för att passa oken ennu
bilen är helt isär skruvad och det är massor jobb kvar som ni förstår
är enbart ihopskruvad så den blev rullbar för flytt
har även ett autronic sprut komplett med härva för m60 med trigger hjul tändspolar osv som satt i sikkos nova
grenrör är kvar
har även en 71mm turbo
nya framskärmar
samt en alu fuelcell
och en beggad sparco evo stol
säljes enbart för att jag blev arbetslös och jag bygger på en e21 samtidigt
och nej den är inte gratis
räkna lite vad sakerna kostar innan ni lägger ett bud