Säljer iväg 2 uppsättningar y-rondell 17" som jag inte ska använda denna säsong. "Utan däck"
Jag har alltså 4st 8,5" et13 samt 4st 10" et15.
Alla fälgar är i helt okej men inte nyskick! Inga grova kantskrap osv.
Dessa kan säljas iväg i lite olika kombinationer men om de ska delas ser ja helst att man köper 2st 8,5 och 2st 10" då de är enklare att sälja de resterande då.
Jag finns i Strängnäs Södermanland och dessa skickas ej.
Priset är 3500 per set eller 6000 för alla 8 samt bud beroende på va folk vill ha
Mig når ni via mail: c.e.m.bergsten@gmail.com eller 0709933703, svarar jag ej lämna ett meddelande eller skicka ett sms så ringer jag upp när jag har tid.
Bilder kommer upp imorn när jag tvätta av dem. Med vänlig hälsning, Micke.
S: Dubbla uppsättningar y-rondell 17" 8,5" fram 10" bak
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Re: S: Dubbla uppsättningar y-rondell 17" 8,5" fram 10" bak
Har du kvar några?Bergsten wrote:Säljer iväg 2 uppsättningar y-rondell 17" som jag inte ska använda denna säsong. "Utan däck"
Jag har alltså 4st 8,5" et13 samt 4st 10" et15.
Alla fälgar är i helt okej men inte nyskick! Inga grova kantskrap osv.
Dessa kan säljas iväg i lite olika kombinationer men om de ska delas ser ja helst att man köper 2st 8,5 och 2st 10" då de är enklare att sälja de resterande då.
Jag finns i Strängnäs Södermanland och dessa skickas ej.
Priset är 3500 per set eller 6000 för alla 8 samt bud beroende på va folk vill ha
Mig når ni via mail: c.e.m.bergsten@gmail.com eller 0709933703, svarar jag ej lämna ett meddelande eller skicka ett sms så ringer jag upp när jag har tid.
Bilder kommer upp imorn när jag tvätta av dem. Med vänlig hälsning, Micke.
E30 M60b40 6vxl
//Hellström
//Hellström
Re: S: Dubbla uppsättningar y-rondell 17" 8,5" fram 10" bak
Båda uppsättningarna sålda tyvärr