Lite motorspec nedan.
Motor
Block: m50b25iv
Vev: 2,8L
kolvar: m52 2,8L
Stakar: H-profil med ARP
Org topp
Cooperring
ARP topplock
Koppling
Svänghjul: Crmo 6kg från bakaxeldelar
Tryckplatta: Sachs 765
Lamell: 6-puck
Zf låda.
Soppa/tändning
Spridare: Delfi 893cc
Bränsletryckregulator: Aeromotive
Fuelrail: Nuke
Bränslefilter: Nuke
Y-kors: Nuke
Pumpar: Dubbla bosch 044
Sprut: MaxxEcu
Tändspolar: Vag
Andning
Turbo: Kkk29
Dump: Tial 50mm kopia
Wg: Hks 50mm kopia ( såld)
Grenrör: Hemmabyggt ( såld)
Intercooler: 600x300x76 PPF
530whp och 613NM 1,3bar, slutade där pga misständning och skenladd.
Här kommer några bilder på E34an samt mina nya E21a.
