Vad jobbar ni med?(:
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
NC-operatör på volvo aero i trollhättan, pässjobb 3000!
har förmig de blir ca 273 000:- innan/helåret
(de versta är att man har tråkigt som fan på jobbet pga. att det inte är så monga BMW turbo snubbar som jobbar sammtidig, mao. så uppdateras inte PPF:s underbara forums så ofta =( )
mvh Erik
har förmig de blir ca 273 000:- innan/helåret
(de versta är att man har tråkigt som fan på jobbet pga. att det inte är så monga BMW turbo snubbar som jobbar sammtidig, mao. så uppdateras inte PPF:s underbara forums så ofta =( )
mvh Erik
Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =)
Overcharged wrote:
Chalmers är det nåt att rekomendera? funderar på att börja där nu efter sommaren
Det värsta med att studera är att man alldrig har några pengar
Jodå bara man är intresserad av att lära sig något
Nä man är fan inte rik när man studerar men finns en ju extrajobb att få tag på om man orkar jobba
Overcharged wrote:AndreasT wrote:Jupp pluggar till maskingenjör också, M2:a.
Chalmers är det nåt att rekomendera? funderar på att börja där nu efter sommaren
Det värsta med att studera är att man alldrig har några pengar
Det är pengabiten som känns mest när man är bilintresserad och pluggar samtidigt. Men som AndreasT säger, om man är intresserad av att lära sig så är det faktiskt ganska kul Räkna med att du får lägga ner grymt mycket tid det första året. Har pluggat en termin nu och jag känner att man fått prioritera bort många saker, har kompisar jag inte träffat på ett halvår p.g.a studier. Bilen har jag inte jobbat med särskilt mycket annat än under studieuppehållet nu i jul. Å andra sidan om du sköter studierna har du riktigt långa lov
/Anders
E30 EVO 335
E30 EVO 335
- Overcharged
-
dgyldmark wrote:Svetsare Alfa Laval, bygger värmeväxlings stationer. Jobbar mästadels med nya maskiner som kommer in. inställningar, Lägger upp lat hundar etc. Mycket varierande jobb.
Tjänar? jag gick ner på deltid för att hinna med alla turbo byggena.
Haha du borde sluta helt på Alfa o ta den där F-skattsedeln
Så du hinner me allt
E30 325ixtt håller på o bli förförd av stygga KKK27an, som nu blir brädad av grymma gt42an...
e30 344i wrote:dgyldmark wrote:Svetsare Alfa Laval, bygger värmeväxlings stationer. Jobbar mästadels med nya maskiner som kommer in. inställningar, Lägger upp lat hundar etc. Mycket varierande jobb.
Tjänar? jag gick ner på deltid för att hinna med alla turbo byggena.
Haha du borde sluta helt på Alfa o ta den där F-skattsedeln
Så du hinner me allt
Har bara 5 toppar kvar nu. . . .
m10
m50
m30
m20
och en hederlig volvo topp 405 bcp ha ha
Den näst sista E30:in lämnade garaget igår, slutade tidigare idag. sitter nu jämte en trevlig turbonetics