s50plen,m50filterhållaretyps50,IVstak,m10mot,m50del

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
henn0

s50plen,m50filterhållaretyps50,IVstak,m10mot,m50del

Post by henn0 »

Tjenare säljer följande

----------------------------------------------------------------

ickevanosstakar 135mm i fint skick 100kr/st eller 600 för alla
ickevanosstakarna har vikten (g)

603
603
602
601
601
601

ingen viktjustering gjord
-------------------------------------------------------------------
har även m50 oljefilterhus, ser likadant ut som s50 men uttagen för oljekyl är ej förberedda.
bud eller 500 kr
---------------------------------------------------------------------
har ickevanos kamaxelbryggor med lyftare i fint skick

har vanos kamaxlar dubbla uppsättningar inkl dubbla uppsättningar kamaxelbryggor pris är bud.
------------------------------------------------------------------------------

har även ett rent s50 plenum. kanske har gummibälgarna till trattarna också om jag inte missminner mig, 500kr är väl lagomt. alt bud

har en e21 ratt. lädret är rätt slitet uppe på ratten. ganska ovanlig modell. 500 eller bud
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
värmeväxlare bmw 540 e34. för automatväxellådan. dessa går det nästan alltid hål på vilket innebär att motorn tappar kylvätska och lådan automatolja. 300 kr eller bud
---------------------------------------------------------------------------------------

har även:
Motor:

bmw e21 320i motor, k-jet ,skall vara b18 enligt uppgift, aldrig kört den, går runt, finns även 4 växlad låda till från en bmw 2002, pris är bud, eller 1000 kr. för motor+låda

kan skicka en del, inte motor, kan lämna delarna i stockholm eller efter vägarna mellan stockholm & mora, upphämtning kan göras i mora.

skynda fynda. jag vill bli av med grejerna och helst så fort som det bara går. ingen mening att ha sånt här liggandes. vill ni ge ett bud så ger ni ett bud, jag har gett riktpriser på det jag lagt ut förutom kamaxlarna med bryggorna. de ligger mest ivägen men har ändå betalat några hundra styck för dem, så bud. är verkligen inte omöjlig.
:racesmile

bilder kommer här. ni ser ju själva vad korten är på
Klicka på bilderna för att se större:
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
henn0

Re: s2b turb,s50plen,m50filterhållaretyps50,IVstak,m10mot,m5

Post by henn0 »

edit: måtten på turbon finns nu med
snizzer

Re: s50plen,m50filterhållaretyps50,IVstak,m10mot,m50del

Post by snizzer »

Hejsan , pris på en uppsättning kammar till m50b25 vanos?
Post Reply