Som rubriken lyder, vart hittar jag en seriöst byggd 100 % färdig E30 turbo till vettiga pengar? Vanliga E30 eller E30 M3. Det är ett tag sedan jag kollade runt (flera år) och tänkte kanske att ni här inne har bra koll på om det finns nåt bra/prisvärt till salu.
Jag har en slant över att handla ytterligare en leksak för. Egentligen är jag väl för gammal för att leka runt i en stressad Bmw men märket ligger mig varmt om hjärtat och jag såg/hörde en Ford Capri med överladdad M50 i grannbyn i torsdags och blev grymt sugen på att handla en bil.
Gick det inte en liknande strax utanför Gbg som klotades strax efter försäljning?
Mitt största problem är egentligen (rent mentalt! ) är att det känns som mycket pengar för något som snabbt kan generalrasa och då försvinner ju värdet snabbare än motordelarna sprids över vägbanan.
Gick det inte en liknande strax utanför Gbg som klotades strax efter försäljning?
Mitt största problem är egentligen (rent mentalt! ) är att det känns som mycket pengar för något som snabbt kan generalrasa och då försvinner ju värdet snabbare än motordelarna sprids över vägbanan.
/Christer
de är nog något man bara får räkna med, ska man bygga själv så kan man räkna med det dubbla
/Christer
De är min gamla bil som jag sålde till killen som volta den bilen du tänker på, så samma motorsetup men betydligt finare i karossen, gik inte en dag utan att jag fick förfrågningar om jag ville sälja=)