Har knas med nån tändspole på brukisen, så tänkte om någon som t.ex slaktat en m52b28 för att plocka vev osv. sitter på ett gäng spolar och vill bli av med dom?
Söker även coilovers fram till 328 e36, mest för sänkningens skull så även enkla grejer duger
Även några hyggliga 17-18" till bra pris, med eller utan däck. Kan bytas mot 19" ruff racing med däck.
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Jag har 6st spolar från just en m52b28 bara ligger, 1 av den saknar foten men annars hela.
kan få med en fot från en äldre spole om du vill, om jag inte minns fel är de lika.
Jens92 wrote:Jag har 6st spolar från just en m52b28 bara ligger, 1 av den saknar foten men annars hela.
kan få med en fot från en äldre spole om du vill, om jag inte minns fel är de lika.
Finns i Lindesberg.
600:- för allihop om du hämtar dem här.
Mvh Jens
Tjena. Har fått erbjudande om 6st för en 500:ing, och närmare än Lindesberg, tack ändå!
Mvh Robban
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Jens92 wrote:Jag har 6st spolar från just en m52b28 bara ligger, 1 av den saknar foten men annars hela.
Finns i Lindesberg.
600:- för allihop om du hämtar dem här.
Mvh Jens
Tjena. Har fått erbjudande om 6st för en 500:ing, och närmare än Lindesberg, tack ändå!
Mvh Robban
På torsdag har jag 6st till övers för 300:- i Västerås