Körde lite cross i helgen:) gopro filmsnutt

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Casy

Körde lite cross i helgen:) gopro filmsnutt

Post by Casy »

Provade köra sandbana för första gången, sjukt jävla skoj! Man märkte att hålla jämn gas och behålla farten var till stor fördel. Alltid kul att prova på nya banor också ;) Låg o jaga en snubbe som var ca 6sek före mig hela tiden, men lyckades jaga ikapp nån tiondel per varv, tills jag själv klanta till det ;)

https://www.youtube.com/watch?v=CPH853W ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
markus

Re: Körde lite cross i helgen:) gopro filmsnutt

Post by markus »

Såg jävligt go ut !
Markus Jonsson

burken_jonsson@hotmail.com

Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Inte för o vara petig ellr nått men vete faskien om jag kallar det där sandbana, inte om man jämnför me Brovallen där pratar vi sandbana.=)))

men du körde oerhört fint o bra såg det ut som.
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Casy

Post by Casy »

Mjaaa, det beror väl på vad man jämför med :) Men nog är det sand alltid. Däremot finns det säkert bra mycket svårare sandbanor med en högre genomsnittshastighet. Jag körde mestadels på 4an på denna banan, och 3an i dom tajtare sektionerna (lågt drevad hoj). Men det längsta hoppet får man kräma ur 4an, inte fullt men ganska så bra iaf ;) ca 18 max 20 meter va det hoppet. Gopro'n är så dålig på att få en verklighetsuppfattning! Allt ser platt ut :D
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
Post Reply